Årsdagen..

Tiden har passerat alla år.
Det var ju inte igår vi blev vi 2 mot världen.
Även det känns som det var nyligen vi blev vi 2.
 
Älskar dig mer än själva livet,
högre än månen ända in i universium
 
För varje dag älskar jag dig bara ännu mer och mer för varje sekund, minut,
timme, dagar, veckor, månader & år.
Ingen kan ta mig ifrån dig så länge mitt hjärta slår för dig och så länge mitt
hjärta brinner för dig.
 
Utan dig är jag inte hel.
Utan dig är det som att leva utan ett liv
Utan dig är det som att vara i tomheten.
 
Hjärtat blommar än för dig,
de brinnande lågande brinner för dig
för att jag älskar dig mest av allt här på jorden
 
Varje tår hade fällt ner för dig
Varje gång du inte är hos mig är saknaden stort.
Hjärtat värker varje gång du inte är hos mig.
 
Du är den bästa.
Ditt namn är inristat i hjärtat,
ingen kan sudda bort den så länge hjärtat slår.
 
Tack för de 14 år,  hoppas det gör även i många år till.
 
Älskar dig, min ♥