Målningen m.m.

Igår och idag var vi ute i trädgården och höll på med målningen.
Finally med all grå runt garaget/tillbyggnaden.
 
Annars var karlen mest hjälpsam åt sina föräldrar och kollade runt dagsvatten och dränering
trots han inte hade egentligen tid.
Hans lillbrorsa hjälte honom också så han slapp göra allting själv.
 
När han var klar så satte vi igång med målningen, sedan slutade han och så jag fortsatte lite sedan
och målade klart de 2 sidor på redskapsbod.
 
De 2 sidor målar vi sedan när vi har tid och inte har något att göra,
de syns inte om man inte går runt vilket de sidor är mot häcken så det gör inget =)
 
Nu vilar jag en stund innan jag sätter igång med städningen trots jag har huvudvärk vilket karlen också har.
Och sedan har jag inte ätit något idag. Dumt vet jag.
Hade inte någon lust och inte kan äta med de man inte känner så hoppade jag över middagen när vi inte hade ändå handlat lite vilket vi hade planerat :)
Nu är alla affärerna stängt så det inte är något man kan göra.
Tur att jag inte är hungrig ännu och dricker kaffe så att man ändå har något vätska i sig :)
 
Imorgon ska vi hämta min mamma, moster & syrran vid centralen och de ska sova över hos oss. Det blir tur till Karlens bror med familj, klädkällaren och sen har jag glömt något mer vi skulle göra under deras vistelse här hos oss :)
 
Nu när det är sommar så brukar det vara dålig med uppdateringar från min sida,
först och främst måste jag ta itu med bilderna in i datorn.
Och även lägga upp bilderna här inne än bara inne på Instagram :)
Bilderna säger ju många ord :)
 
VAD SKA NI GÖRA I SOMMAR?! :)