Det

har varit dålig med uppdateringar här inne.

Undrar när ska all eländet ta slut.
Orken har man inte mycket kvar efter allt.


Mest hade man hållit på med att annonsera efterlysningen efter vår katt
på sajterna.
Nu har man tappat bort räkning hur många annonserna man hade annonserat och
även hade man googlat efter i många timmar varje dag ifall det kommer upp en bild på henne m.m.

Även satt upp lappar och idag hade jag följt med karlen min till grannarna medan han
frågade dom om dom hade sett.

Tiden räckte inte till, så ska vi fortsätta mera imorgon och torsdag.

Det är en vecka och 1½ dag sen vi såg henne sist i trädgården,
sedan var hon helt borta. Det var inte första gången men första gången har
det gått mer än 2 dygn.

Det är ett rent helvete här hemma.
Hennes twin äter nästan inget och man fick tvingas
bråka med henne för att dricka o försöka äta lite.
Lider med henne samtidigt vill jag ju inte att hon ska bli magrare.
Hon stirrar vid fönstret och kollar om sin älskade syster kommer hem.
Annars sover hon bara, fast hon har börjat bråka med de andra vilket
hon aldrig gör.


Sedan en annan bråkar, hans sätt att visa när han är orolig m.m. då bråkar han gärna.

Ja hoppas hon kommer hem,
vilket veckan hade gått och dagarna går och går
så börjar man tro att hon kanske inte ens lever eller hade hon hamnat
någonstans i Sverige.
Men än så länge slutar vi inte leta, speciellt jag.

Nu hade man köpt en vägghylla i vitt och satt upp på väggen.
Fotona på ögonstenen, 2 ljusstakar, 1 ljushus, blomman i zinkhink, prisrosett m.m.
är på plats.
Han har nu en egen hylla, även står det Timmy i urnan på hyllan.

Fick en ytterligare kort av svärmor.

Ska överföra bilderna från kameran och mobilen imorgon tänkte jag om man har tid över.

Imorgon kommer en väninna från Halmstad hit och sova över hos oss och fira m oss under
midsommarhelgen.
Vad vi ska göra under midsommar har vi ingen aning.
Kan inte bestämma oss 3-4 platser.
Det är bara att återse vad som händer på fredag.
Vädret spelar också stort roll in :)

Ska snart gå och börja med städningen m.m.
Så det blir mindre att göra imorgon ;)
Även om jag är en aning trött,
vid det här lagret borde jag ta skönhetssömn.



VAD SKA NI ALLA GÖRA UNDER MIDSOMMAR?



Anonym

Ja du... ska till Brunnparken och kolla om det är nåt speciell på midsommarfirandet. Ska försöka träffa gamla vänner där om jag hittar dom där.. Ha det trevligt midsommar med Pink-queen och din gubbe.