God morgon.. (Bjuder på lite bilderna)


Hoppas ni alla hade sovit gott,
här sov man knappt.

Vågar inte sova ännu.
Även om jag är jätte trött,
slumrar jag då vaknar jag direkt och
tittar till ögonstenen.

Rädd att jag inte skulle kunna säga hejdå om han skulle gå till andra sidan
om jag somnar.

Hur han mår?
Från och till,
det hade inte varit lätt för honom när hettan hade nått hit till oss.
Ännu mer sällskapsjuk hade han blivit.

FÖRST OCH FRÄMST:
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYRRA PÅ FÖDELSEDAGEN
.

Under de dagarna hade man tillbringat mycket i trädgården.
Rensat bort ogräs runt häckerna och rabatten.
Maskrosar var inte roliga att ta bort, ack vad jobbig det var :)

Nu är det snygg vid häckerna och våra rabatt.

Rabatten, det börjar blomstra nu såg man igår.
Det är fler som ska blomstra, hoppas det blir fint som karlen valde dessa blommorna.
Fastän det var jag som valde rosor :)

Vad jag älskar att vara ute på terassen,
tack till svärföräldrar som bidrog med trä plankorna så att vi kunde få
terassen. Lite skönhetsfel på terassen, men det gör inget =)
Stora parasoll hade svärföräldrar tänkt slänga förra året, men vi fick den.
Så är den lite trasig, men det duger.
Jätte perfekt för ögonstenen att vara i skuggan, även för de som inte vill ha sol.

Nu slipper man gå runt trädet när man ska klippa gräs när vi hade gjort hål för trädet.

Även passade jag på att ligga och sola ute en stund medan karlen och ögonstenen sov, även var ingen andra hemma så man även passade på att ha bikini på mig och la mig på terassen vid trädet.
Löste lite korsord och spelade lite i mobilen.

Det var skönt att få en egen tid en liten stund, tyvärr varade det inte länge då man
kunde inte låta bli att kolla oftare efter ögonsten trots karlen sov bredvid honom.


Såg verkligen hemskt ut.
Okammat, trötthet m.m. =)

En av bilderna på 3 av 6 älsklingar bjuder jag även på =)






 

Tittar solen med värmen in idag med, så ska jag nog passa på o sola lite.
Och se vad dagen kommer att erbjuda.
Hoppas det blir en ännu bra dag till.



Åza

Vackra bilder!!!



Den bild på dig, säger mycket om din upplevelse kring detta.. Det gör att bilden blir rätt mycket laddad..

STOR KRAM