Helgen bjöd på

härliga väder, solen sken och strålade ut med sitt
värmen.

I fredags blev det inte med solningen, men tillbringade utomhus hemma.
Och Aronque tog fram poolen och vi hjälpte dom lite så det gick fortare =)

Efteråt for karlen till veterinären och köpte lite foder och även på vägen hem handlade
han käket från Sibylla.

Hade tänkt grilla, men vi orkade inte.

Vattnet fylldes i poolen..



Sedan var man åter ensam på kvällen då karlen for till jobbet,
men mös med ögonstenen.

Nancy kom inte hem, jösses.
Inte nu igen tänkte vi.

Skulle bege oss till Närke under helgen,
men vi valde att stanna hemma då ögonstenen var
sisådär och ville inte riskera att åka långt med honom.

Vi får gratta syrran & en vän en annan gång i efterskott.

I lördags bjöd vi hit karlens bröder med sina familjer hit och
svärmor blev även bjuden.
Vi firade henne på hennes morsdag då hon skulle jobba under söndagen,
så det blev i förskott=)

På bordet bjöds det pastasallad.
Det passade vädret, det var så varmt och solig ute
så kallmat var gott.

Även kom svärmors vänner över en sväng någon timme efter
och fikade med oss.

Äntligen var vatten fylld i poolen, ja 1 dygn tar det nästan utom de timmarna mot morgonen stängde vi av vattnet då vi skulle sova.

Tiden passerade alldeles för fort,
vi begav oss till centralen och hämtade en av mina väninnor.
Som jag inte hade träffat över 1 år sen =)

Det behövde jag, att vara bara jag ibland när hon kom hit.
Hade inte varit socialt på ett jätte bra tag.
Allting hade bara handlat om min ögonsten.
Även höll jag koll på min ögonstenen under tiden,
men kunde samtidigt slappna av för stunden.

Sent på kvällen fick vi likörflaskan av svärmor.
Smuttrade på likör, insåg att jag hade även lite vin kvar
och drack upp vinet både jag och Katta


Medan karlen och hans lillebror spelade xbox.
Jaa, Nancy kom hem.
Vad skönt.

Var helt inställd på att hon skulle komma hem under söndagen till måndagen som förra gången
om inget skulle ha hänt förstås =)

Klockan var mycket, då var det läggdags för oss.


Igår (söndagen) var det mkt bad.
En hel del bilder hade tagits.
Mest på djuren och Katta =)

     





Min ögonsten såg inte att jag redan hade kommit fram till honom
medan han skällde och ylade.
Så tog jag kortet på honom,
när han efteråt såg mig skämdes han nog och sov igen =)

Åå  min älskling



Idag var det växlande väder,
Katta (Made) åkte hem idag med tåget som vi lämnade henne vid tåget.
SES SNART! =)
En lugn dag idag.

Ögonstenen mår bättre idag och nu rör han sig mer än vad han gjorde
under helgen.

Blev bjudna av svärföräldrar på kebabtallrik samt hamburgaretallrik.
Skönt att slippa göra något mat idag.

Tack allihopa för helgen...