God förmiddag..

Eller rättare sagt go morgon till er som är nyvakna eller vaknar snart ;)
 
I förrgår var vi till tandläkaren.
Fick massa bedövningar och bedövningarna var min bästa vän.
Annars hade jag garanterat slängt ut tandläkaren :)
Tur att hon sa till att det skulle vara smärtsam & frågade om bedövningen.
Det är klart då man ville ha :)
 
Enda var att man var dumt att man åt lite innan, när jag borde ha ätit mer.
Efter tandläkaren kunde man inte knappt äta förrän bedövningen hade gått över.
Det tog så pass många timmar. & knappt kunde man inte sova.
Några treon blev det.
 
Och på natten vill man ju inte äta då.
Provade med en macka vilket det inte gick.
 
Då var det bara att försöka sova i några timmar efter karlen
hade åkt iväg till jobbet.
Bättre än inget.
 
Igår var man även till tandläkaren, istället var det mitt på dagen.
Fick även bedövningar igen.
 
Även var man dumt att man inte åt något innan.
 
Dit ska jag inte förrän i maj förutom att jag ska till en tandläkare i mars för att
rotfylla tanden & något mer.
 
Det var mest softande hemma med värkarna.
Efter att bedövningen var min bästa vän så kom treon i räddningen.
Fast det behövdes inte ta fler igår än vad man hade fått göra i förrgår ;)
 
Maten kunde man inte äta,
så blev glassen för min del under kvällen.
Fick min skönhetssömn till slut efter när karlen for till jobbet.
Längtar efter att han får en annat bättre tid på jobbet.
Så man slipper vara trött och kämpa hålla sig vaken till kl 01.00 och
se till att han åker hemifrån före kl 02.15 ;)
 
 
 
 
Linda

Huu....nu kan du pusta ut ett par månader iaf:).

Svar: Ja till tandhygienist kan jag pusta av tills i maj, men tandläkaren får jag träffa i mars om några veckor. Bläh. Det ser man inte framemot, men när det hela är över så är det skönt sen :D
Madilly