Veckan

är inte slut än, även om det kändes så.
 
I måndags körde vi svärföräldrar till Stena Line, de skulle med på Tysklands kryssningen & fira deras 35års bröllopsdagen.
Innan vi lämnade av dom stannade vi vid Mc Donalds & åt lite.
Hade väldigt ont i huvudet.
Shit jobbig var det.
Så det blev inget våfflor under våffeldagen.
 
Efteråt for vi till Biltema en snabbt sväng innan vi for hem.
 
Soffan var det enda som dög hela kvällen.
 
I tisdags vaknade jag av att jag hade ramlat ner från sängen på morgonen.
Slog mig i bak huvudet och karlen måste ha knuffat ner mig vilket han påstår att han inte gjorde det :D
Så fick jag sms av karlens svägerskan som undrade om vi ville titta efter charmtrollen en stund på dagen.
Vilket vi sa ja, det är alltid rolig att de kommer på besök :D
 
De kom hit på dagen & lämnade charmtrollen medan de åkte på ärendet.
Och sedan kom de tillbaka & var här en stund innan de for hem.
 
Det fick bli tacos för vår del.
 
Imorse fick jag mina 3 timmars sömn, blev väckt av karlen när han kom hem från jobbet vilket han skulle
göra det.
För jag skulle iväg till Ullared och handla lite.
 
Som sagt kom vi dit och handlade lite.
Det var inte mycket folk där borta. TACK O LOV. Annars hade jag dött.
Min rekordbelopp blev 455 kr.
Trodde det skulle vara mer, men icke sa nicke. :D
Tror att karlen blev glad över att man inte spenderade enstaka tusen lapp :D
 
Dit får man återvända nästa månad och handla lite kläder och sånt.
 
Svärföräldrar hade kommit hem, egentligen kom de fram på morgonen :)
De hade haft det mysig verkade det som.
Det är ju bara bra att de hade haft det bra.
Det behöver de verkligen att bara vara RONNIE & ELISABETH, inte bara mamma/pappa & farmor/farfar :D
 
Kom hem & så började karlen nästan med bilen & hoppade över dammsugningen i bilen då
jag var hungrig så han fick åka iväg och handla lite käk åt oss.
 
Mest softande ikväll i soffan blev det med, slumrade i soffan.
Inte att undra på 3 timmars sömn jag hade tidigare på morgonen.
 
Det ska bli skönt att karlen kommer hem tidigt på morgonen då är det sängen som är då bäst :D
 
Men ingen ledighet har karlen under påsken, då ICA har aldrig stängt :D
Så ska han jobba de morgonar.
Det är bara att stå ut när det bara är nåra timmar..:D
 
Är bjudna hem till Aronsson på lördag på påskmiddagen tillsammans med svärfar.
Lär vara där hela dagen från dagen till kvällen vilket vi brukar göra.
Bara de är friska o det hoppas vi att de hinner bli friska.
:D
 
Nu ska jag gå o hämta lite kaffe & dricka lite & kollar runt bland nyheternas sajter innan det är dags att få
karlen liv i sig. :D
 
GOD NATT