Nu ska

 
man bara landa ner.
Det var så härligt att Sverige vann...
 
Veckan hade varit lugn..
Det börjar hända något här hemma vilket som är härligt..
Ännu härligare när allt är klart :)
 
I fredags var vi iväg till IKEA och handlade 2 st. 2x2 Expedit hyllor.
Vita..
Och tänkte köpa lådinsatsen till Expedit, men ville vänta med det för
jag ville inte slösa bort slantarna trots räkningarna var betalda.
 
När vi kom hem kollade jag direkt på Blocket.se,
fick se att någon hade annonserat ut en ny lådinsats som hör till Expedit för några
dagar innan, så jag chansade på att skicka & fråga om de hade den kvar..
Fick sedan sms att de hade kvar den.
JIPPI och kom överrens att komma dagen efter och köpa.
 
Började montera Expedit, först hjälpte karlen till med ena och sen fick jag klara själv,
men jag hade ändå varit duktig :D
 
 
Det såg ut som det var Expedit 2x4 fast det inte är :)
När det är egentligen 2 st. såna
Eftersom vi tyckte bäst så med 2 stycken då man kan ändra ifall man vill flytta över en till annat ställe.
Vi har i källaren 2x4 i EK som vi ska sedan bli av med :D
 
I lördags var det en super bra dag med perfekt väder.
Vi for till karlens kusin och grattade henne på hennes 6årsdag.
Så hon hade kalaset för sina nära & kära.
 
Därefter lånade vi nyckel hem till Tommy & Jennifer & åkte hem till dom.
För att kolla på ISHOCKEY Sverige mot Finland.
( Vi skulle ändå dit då vi var bjudna på middagen efter kalaset hos dom :)  )
 
Hon är mamman till min Casper..
Hon ser konstig ut på bilden,
men hon är stor hon.
En riktig tjockis är hon , lilla gamlingen :D
 
 
 
Medan det är paus på teve,
så passade han på att spana in inne på Instagram :D
 
Sista perioden hängde Julius med karlen i soffan framför Ishockeyn på teve.
Härligt att Sverige vann :)
 
En stund efter ishockeyn var slut,
så for vi till Surte centrum och handlade lite på COOP konsum
& sedan raka vägen till Sävedalen och köpte lådinsatsen..
Härligt.. 80 kr var det ju bra köp..
Helt ny än vad vi trodde :D
Kanske fel köp, ja jag vet inte :D
 
Åkte till Surte centrum igen o handlade lite som lilla damen behövde.
Därefter åkte vi hem till dom igen och det dröjde en stund efter vi började med att
äta.
mysig att sitta ute och åt grillade mat.
Alltid god hos dom.
 
Det hade varit mycket skratt med tårar..
Som alla gånger :D
En härlig familj,
Julius är alltid rolig han.
Han börjar mer o mer teckna lite i alla fall.
Sött.
 
Då var det dags för Eurovision.
Kollade lite på den.
Mumsade i oss onyttiga som chips, godis, läsk m.m.
 
Säkert har man gått upp mycket i vikt.
 
Får väl skärpa oss nu igen efter en underbar helg :D
 
När vi kom hem,
vad hände?
Jo det är klart att vi satte igång med lådinsatsen :D
 
 
Ska skaffa en sån svart förvaringslåda på IKEA sen även om man hatar dom.
Man måste dammsuga på de för all hår dras dit..
Det är nästan som sammet :D
 
Idag på dagen var vi mest utomhus.
Karlen tog fram grästrimmern och klippte bort all gräs vid träterassens kanter.
Nu är det fint :D
Medan jag & svärmor var inne i garaget och slängde bort färgburkarna.
Massor som slängs.
 
Sedan hjälpte karlen mig med lite städning inne i garaget,
 
Vädret var blandade idag, solig/molnig & regn.. Regnet kom mot kvällen och det regnar än.
Tiden gick fort =)
Helgen hade varit bra =)
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar helg!! :)
 
Nu slappar jag i soffan & surfar medan jag kollar då o då på teve.
Det var längesen jag surfade ifrån soffan :D
Kaffetime det med medan karlen jobbar.
 
Imorgon är det fullt upp och hoppas vi har en liten stund för oss själva imorgon kväll innan karlen åker till jobbet :D