Dagen

hade varit segt.
Sedan har man ingen julkänsla.
Önskar man kunde resa utomlands istället under julen :)
 
Ändå har vi tagit upp julsaker från förrådet, det fattas en hel del.
Ingen av oss ville ha julgrejer framme.
Men vi måste för det är ett måste..
 
Ja ni som känner mig vet att jag brukade ta fram julsaker
redan runt under November..
Med tiden hade man skjutit fram dagarna.
Så nu har jag gjort lite med julgrejer.
Bytte gardiner i köket.
Känns alltid så konstig att bara byta gardiner i köket..
 
Sen är det julbak som gäller framöver.
Att baka är rätt roligt, men julbak är inget rolig längre tycker jag :)
 
I år är det första gången vi enbart firar jul med enas släkt.
Varje år hade vi firat med bådes släkt 2 ggr,
det är så stressigt tycker vi och så är det jul här i Göteborg i år.
Nästa år i Närke.
 
Desto billigare för oss att inte köpa en massa julklappar varje år :P
Desto fler barn i våra familjer desto mer fattigare man blir ;)
 
Blir nog en tur till butiken i stan i veckan och skaffa lurar till oss.
Min kan inte ta bilder, så därför har man varit off på Instagram m.m.
Klumpig att ta kort via surfplattan vilket jag gjorde det igår kväll på mina älsklingar ;)
 
Undrar när snön kommer?
Det känns så långt. :)
 
Ojsan, såg inte vad klockan var förrän nu.
Klockan är ju 03.22, det är bäst att gå o lägga mig.
 
GOOD NIGHT/GOOD MORNING