En sån

dyster dag som idag gör bara en rastlös :)
Ja vädret är inte på topp ;)
 
Härligt att Sverige spelade bra idag, så de kom vidare till semifinalen.
Fortsätt Sverige, spela som ni gjorde idag förtjänade ni att gå vidare.
Sverige ledde med 5-0 :)
 
Ja igår var man barnvakt morgonen till förmiddagen.
:)
Han nattade karlen, ja han somnade nästan på en gång.
Bilden finns hos karlens Instagram.
I vanliga fall brukar jag ta bilder via min mobil
men som många vet att jag inte kan så tog jag karlens mobil o fotade :)
 
Lillgrabben tycks gilla slalom och snowboard.
Då han var helt såld på teven när det var slalom och snowboard :)
Kanske får man om någon år testa honom på barnbacken :)
 
Tog det lugnt annars igår efter de for hem.
 
Vinsten på Tradera är på väg,
så det kommer på posten vilken dag som helst.
Så ska det stå på köksbänken :)
 
Vad kan det vara?
Om jag inte hade nämnt det tidigare så får
man vänta tills bilden laddas upp.
 
Även är en ny lur på väg hit,
det ska bli skönt med en ny lur.
 
Det blir några paket att hämta ut under de kommande dagar o nästa vecka :P
Eftersom man även köpt via tradera en grej åt karlen som han hade letat efter som en tok.
Det min mamma har ville han ha men min mamma ville ha den själv haha.
Efter flera år såg jag på tradera.
O frågade karlen om det var den han letade efter..
Åja det var den för han beskrev för mig o att min mamma har.
Vilket jag ej hade kollat vad hon har för jag lagar ju oftast inte mat :)
Enbart vissa rätter och ugnsrätter :)
 
Även nya påslakan har jag fått beställa hem,
till förvåningen såg jag att vi inte har ett par likadana i vår garderob.
Mysko. alla är bara en av varje.
Inte vill vi ha olika i sängen :D
 
Sen får det räcka med shoppande tycker jag o det hoppas jag verkligen :)
Och börja spara lite slant, bra att ha :)
 
De viktigaste o nödvändigaste då är det en annan sak.
Ska bli kul att se mina fingrar om de kan hålla sig borta :)
Jo det ska gå bra för det hade jag ju gjort förut innan jul kom :)
 
Det är så mycket man längtar just nu.
Ja vi tar en i taget nu framöver :)
 
Nåja nu ska jag bara hitta på vad jag ska göra,
är så rastlös och klättrar snart på väggarna :)