De dagar

 
 
 
 
som hade gått hade varit bra..
 
I onsdags kom mina bröder med sina respektive och barn.
Vi tog det lugnt och de grabbarna lattjade med WII.
 
Så varmt, ja jädrans hett det var här hemma inomhus ..45 grader ..
Ja ni läste rätt :)
Fick öppna både dörrar här hemma,
det hjälpte lite granna.
 
 
I torsdags var det ännu en dag till man fick vakna tidigt på morgonen runt
03.00,
 
Efter kl 08.00 börjar fler gäster vakna :) Medan Karro sussade vidare :)
 
när karlen hade slutat jobba för dagen
for vi till Sillvik, även hakade vännen Johan med dit.
 
Hade ingen mobil med mig och så därför har man ingen bild på Sillvik :)
 
I fredags....
 
Bjuder ännu på fler bilder :)
 
 
 
Efter karlen hade jobbat blev det till godis affär på Stigs Center,
var även en sväng till Netonnet och bytte Gear fit.
 
Och därefter for vi till båthamnen där vi har båten där borta,
hade glömt flytvästar hemma, så det inte blev någon båttur :(
Men i alla fall gick vi till vår båt och sedan
till bergen med utsikt över havet :P
 
 
 
 
 
Ja de var jakt efter snäckor,
Ja snäckors skal.
De hittade i alla fall några :)
 
Sedan kom regnet som öste ner,
tur att vi glömde flytvästar hemma, annars
hade hela båten och vi alla blivit dyblöta :)
 
Det var så fin utsikt,
undrar varför vi aldrig hade varit där uppe på bergen.
Så fridfull,
ja min frihet är att vara ute vid havet :)
 
Det här är GEAR FIT.
Som jag nämnde om att jag var inne och bytte då min inte hade fungerat,
karlens fungerar sen vi fick hem paketet,
karlen fick den i årspresent av mig.
 
Någon present av honom har jag inte i alla fall fått,
vilket jag aldrig får något ;)
Inte ens i födelsedagspresent och julklappar :)
Jo sällan har han gett mig i present, men annars aldrig :)
 
I lördags var vi till Liseberg :)
 
 
Först åkte vi ( vi & Karro ) Helix,
Ja det var kul men inget typ WOW enligt mig :)
Ja man kunde ta fram mobilen och smsa typ haha.
 
Sedan blev det ASTMOSFÄR,
Jösses vad ångest man hade när man satte där borta, ville gå av.
Ja gjort är gjort och sen såg man stan,
Så vips var man nere.
Det var kul, kan tänka mig att göra det igen ;)
 
Vi skulle till Lisebergs banan, men väntar sedan.. :)
Vid Kållerado stod vi i kön,
Lång kön.
Hate it, fick panikattacker,
men till slut kom vi fram.
 
Tog bilden på mig & lillbrorsan  när vi åkte med Kållerado :)
Vad hemskt jag såg ut.
Första bild på oss 2 :)
 
Som vanligt vinner Tobbe & co alltid något .. :P
 
 
Regnet öste ner, så nästan all attraktioner var stängt när det åskade o regnade :(
Så vi hann aldrig åka med Lisebergs banan & några till ;)
 
Tommy & co kom dit,
inte hann vi umgås vi heller.
 
Fast de kom över till oss efteråt :)
 
 
I söndags ( igår ) åkte de hem :(
De är saknad.
Önskar man kunde bo nära de mina nära och kära :(
 
Tänkte ut till båten, men var osäkert på vädret.
Sedan tänkte vi åka och bada,
men tiden gick och gick.
Så vi blev kvar hemma.
 
 
 
Grillade hamburgarna,
lessnar på hamburgare :)
Efter att ha ätit det flera dagar,
men orkade inte åka och handla mat.
 
 
Vart helt uttråkad och låg själv i soffan & kollade på filmer.
 
Idag hade man inte gjort så värst mycket,
ja latat som mest
förutom att ha tränat lite med WII FIT..
 
Vi får väl la se vad som händer i veckan,
veckan lär bli tråkig.
Men ska nog möblera om här hemma om det nu går vilket
man hade provat förut så det inte gick.
 
Gör ännu en gång till ett försök :)