NOSTALGI

Det är så mycket nostalgi.
Gick in på min gamla blogg http://www.nogg.se/madelaine
 
Bloggade rätt mycket under lång tid där borta innan jag upptog denna blogg igen.
Innan min ögonstens bortgång började jag blogga här inne igen,
varför vet jag inte.
Brukade alltid återvända till noggen för att uppdatera bloggen.
Men det här gång hade jag inte gjort det?
Kanske beror det på att ögonstens sista veckor finns här inne.
 
 
 
Ja, det är snart 2 år sen han inte skulle finnas längre hos mig/oss om 12 dagar.
 
Ja livet efteråt utan honom kommer aldrig bli detsamma,
Inget var sig likt längre.
han var allt för mig
han fanns alltid där för mig
Ja - Min allra bästa vän som jag inte längre har.
Oskiljaktiga var vi.
Nu är man bara så ensam även om det finns någon runt om mig.
Det är inte samma sak.
 
Miljarders tårar hade fällt ner, fäller ner än.
Saknaden vart stort, saknaden är större nu.
 
 

Poetry's Rosenkavaljer,
love u forever.
Miss u.
<3
 
 
Jessika

Nu blev jag blött om ögonen en riktig fin hund verkade han vara och sänder många kram

Svar: Tack, det var han även om han kunde vara jobbig, men han stårnärmast min hjärta. Ja han stal min hjärta ;)

Madilly