God morgon..

Hoppas ni alla hade haft en underbar helg,
vår helg var rätt bra och tog det mest lugnt.
 
Min barndomsvän var här över helgen och sov över.
Det var längesen man såg honom.
En vän man håller kärt vid även om vi inte pratar rätt ofta med varandra.
 
Han for hem i söndags och
vi bänkade i soffan & kollade på
Switched at birth.
Den som visas på viaplay.
Det ska även finnas på en sajt man kan kolla på filmer det också.
 
I går var karlen ledig, GREAT..
Det var första gången vi knappt gjorde någonting,
vi bara softade i soffan och kollade på Switched at birth.
ÄR inne på 3e säsong, får ta det sen i helgen eller något liknade.
 
Ja vi gjorde inte en skit i går, som om vi skulle vara sjuka.
Fast det är inte vi det och ibland är det skönt att bara softa.
 
Igår fick jag min almanacka,
Inuti almanackan som jag valde,
så jag började måla lite,
2e bilden har jag inte målat något mer än de på bilden.
 
Idag består tvätten m.m. i scheman.
De tråkiga saker, ja.
Det får man passa på när karlen jobbar till kvällen och
det regnar ändå där ute.