TIPS?

Någon som har tips hur man ska göra åt trötthet?
Sover hela nätterna.
Ändå är man dötrött, speciellt på eftermiddagarna.
Man vill liksom bara gå och sova.
Sover jag då vaknar jag fram till kvällen.
 
 
Orkar snart knappt hålla mig vaken.
 
Järn ska jag prova ta och se om det fungerar,
annars vet jag inte vad man ska göra åt tröttheten.
Ni andra kanske har tips?
 
Allt med tips är välkomna
 
Linda

Du kanske borde ta blodprover innan du testar järn? Det kanske bara är hösten som gör dig jätte trött så du får bara göra ditt bästa:).

Jag går massor mitt på dan då det är som ljusast och blir faktiskt piggare.

Svar: Det visade nog sig att det var järnbrist jag led av och blev lite bättre av järntabletter pga. tanten kommer på besök ;)
Önskar man kunde gå ut på promenader
Madilly

Jessika

Är du gravid eller beror det på höstens mörker

Svar: Nej jag är inte gravid ;)Ja det berodde nog på järnbrist eftersom
tanten kommer på besök.
Madilly