Helg.

Ja det är helg nu,
höll faktiskt på att glömma att det är LÖRDAG idag.
Kanske var jag inte klar i huvudet förrän en av kusiner nämnde
att det är lördag idag :)
Karlen är o jobbar.
 
Igår hade jag Axel, Julius skulle även vara här.
Men han ville följa med sin mamma på shoppingrunda.
Vilket han fick följa med sin mamma.
Så han får en egen tid med sin mamma ;)
 
Ja Axel var så go han som alla gånger,
fast envis var han när han inte ville sova.
Så han fick vara vaken länge tills vi gick ut en snabb runda
så somnade han direkt.
 
 
När de kom för att hämta honom,
så hakade jag med de hem.
Blev hämtad av karlen när han hade slutat på jobbet.
Fast vi var kvar en stund tills karlens bror kom hem :)
 
När vi kom hem stötte vi på karlens lillebror här ute
Han var rätt duktig trots han glömde en grej.
Äsch.. Men rätt duktig för att vara en nybörjare ;)
 
Det blev middagen och sedan
slappade vi i soffan framför teven och kollade
på filmer.
 
Ja det var inget speciellt tanke på att karlen skulle jobba så
att han sov tidigare än mig.
 
så jag ska snart göra lite nytta här hemma som
att få tvättmaskinen i liv igen och tvätta kläder.
Snart tynar det bort i garderoben,
så det var dags att tvätta :)
 
Önskar er alla