Dagen...

Idag var det en bra dag..
Var snabbt inne vid centrum & köpte blommor från oss & mina föräldrar
till svärmor som fyllde 60 år idag.
Och lämnade över till henne.
 
När vi kom hem så fixade jag rulltårtorna,
tur att det går fort att göra rulltårtorna.
Karlen vilade och kollade på teven medan jag stökade till inne i köket.
 
Då var det dags att duscha och göra oss iordning.
Tog på mig en klänning som karlen köpte när vi bodde i Örebro.
Ja tro eller ej så har jag inte använt förrän idag..
Den var en aning kort,
hade inget annat att ta på mig.
Ljusa kläder ville jag inte ha på mig idag
så det blev en svart ..
 
Ingen bild på mig idag iallafall,
Och vi glömde selfiepinnen hemma.
Vi skyndade oss till River Cafe..
 
Svärföräldrar bjöd oss alla på 3 rätter.
Det var god.
Först var det förrätt skageröra med rostade bröd.
Varmrätt bestod av oxfile med morot,spenat m.m. & mos, ja det var ovanligt med mos :)
Efterätten var rätt god även om jag inte åt upp allt :)
Vitchokladmousse med rabarber i & jordgubbsorbet (glass)
 
Tog inget några kort då min mobil var nästan urladdat.
 
Tack för allt, svärmor om du någon gång kollar här inne :)
Hon fick presenter av karlens bröder..
Vi hade redan gett henne i födelsedagspresent i förskott under midsommarhelgen
då vi hade köpt plattor, köpt grus, & vita stora stenar :D
 
Nu har karlen äntligen somnat,
själv är man jätte trött,men försöker underhålla mig här lite vid datorn
medan disken körs igång.
 
Undrar vad mer som kan underhålla mig att hålla mig vaken? :D