Happy..

Tyvärr orkade jag inte hålla mig vaken inatt,
karlen höll på att försova sig imorse berättade han när han kom hem.
Hade ju känt på mig att han skulle riskera att försova sig.
Tur även om det blev en stressig morgon.
 
Det ösregnade hela förmiddagen,
hade haft en lång sovmorgon och trodde att jag höll
på att bli sjuk.
Men det visade sig att det är nog järnbrist jag lider av.
Blir att köpa blodpudding och det var ändå längesen man åt det ;)
 
Jennifer & barna kom och hälsade på..
Så hittade Julius........
 
Ja den har vi letat i veckorna.
Rivit upp och ner här hemma och så hittade vi inte den.
Jag som aldrig har tappat nycklar tidigare.
Blev jätte lycklig och klart fick Julius en stooooooor kram och pussar på kinden,
han blev förvånad och tänkte nog vad var det som händer nu :D
 
Igår hämtade vi ut paketet..
Äntligen har man den i ägon.
Nostalgi..
Var o hämtade ut den när jag skickade paketet till syrrans gubbe.
De fick dessa filmer redan idag,
vilket jag misstänkte att de skulle få idag men redan på
förmiddagen trodde jag inte förrän på em.
Så bra att de kom fram. :)
 
Ja det var fast and furious 1-7
då jag har redan box som jag fick extra på posten..
Skönt att någon ville köpa så jag slapp ha flera samma filmer :D
 
Så idag har jag agerat som bud till svärmor från vänner i Örebro :)
Nu är det bara att vänta på att karlen ska vakna, så att vi får hitta på
vad vi ska äta.
 
På lördag blir det kräftor på bordet,
då karlens bror med familj kommer hit och hjälper oss äta upp kräftor
& bara umgås tillsammans,
det har blivit alltför sällan vi gör något ihop.
Det ska bli bättre sen under hösten o vintern vilket det brukar vara så :D
Så ville Julle sova över då
det ska nog inte vara några problem och det ska bli kul :)
Det var ett bra tag sen iallafall och det är rolig att han vill sova över ibland :)
 
Nu ska jag bara ligga i soffan en stund och hoppas på att huvudvärken försvinner.
Det blir en lugn kväll idag när vädret inte är på topp.
Det behövs även om det är en aning fuktig här hemma ...
Får väl väcka fläkten i liv igen efter någon vecka :P
 
Önskar er alla en trevlig o underbar torsdag vad än för väder ni har ;)