GOOD MORNING...

 
 
Hoppas ni alla har sovit gott,
här sov man inte så bra vilket som har
varit så på sistone.
Ja det är bara att gilla läget när
man lider av sömnbrist.
 
Sorry, jag vet att jag inte har bloggat sen jag blev sjuk.
Är frisk nu och hoppas man slipper all shit nu,
än har man inte blivit drabbad av vinterkräkan än så länge då
många hade haft eller har nu.
 
Nu på morgonen är man så less på kattfan,
jag som aldrig skriver eller säger kattfan,
men idag var det sista droppen :P
Man kan tro att vi har en kanin & 2 katter.
Men ser ju ingen kanin här då det är bara 3 katt man
kunde se :)
 
Minstingen biter alltid på laddarens sladdarna,
har tappat räkningen på hur många sladdar som hade gått sönder,
hur många man fick köpa.
Ja kanske 100 st,
nejdå överdrivet ju :)
 
Såg att jag inte hade lagt ut efterbilder på skänken..
Till glasmästaren har vi inte varit till ännu,
det blir väl snart vi drar dit
bara de finns inne :)
Så att de gör en likadan som vi har här hemma,
fast baksidan av spegeln har flagnat så blir det väl en ny istället :)
 
 
Karlen fick presentkort av sin jobb..
Det blir nog iväg till Elgiganten någon dag och köpa det karlen vill ha.
 
Och nu har vi surfplattan,
hämtade ut igår.
Ja ovan att den är alldeles för lätt och tunnare.
Men någon skillnad mellan nya och vår gamla är det inte mycket.
Kanske mer som Samsung Galaxy S5 ( mobilen ).
 
Ja snön har vi fått för några dagar sen,
igår smältes det bort..
Fast det tinade för varje dag tills igår kom regnet & sköljde bort
all snö.
 
Nu sägs det att kylan ska komma i helgen och stanna kvar ända tills nästa vecka.
Och det kan gå upp till -20 på nätterna nästa vecka.
Hoppas vi inte fryser på nätterna då värmen inte klarar av vid -20 grader :P
 
Det är Hindersmässan i Örebro nu,
vi missar det här gång också som alla år innan. :)
Hoppas nästa år vi kan.
bara vi vet i förväg :)
 
Ni som inte vet vad Hindersmässan är för något,
det är en marknad.
Ja karlen tycker att Örebro är galen som har marknad på
vintern :)
Men ingen snön där borta som andra sa till mig. :D
 
Årskrönikan kommer någon dag,
när vet jag inte. :)
När orken finnes.
Men det kommer... :)
 
 
 
Önskar er alla en underbar dag trots vädret kanske inte bjuder på SOL :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hindersmässan - Kylan - Presentkort - Skänk - Snön - Surfplattan