God förmiddag..

Idag är det grått, hoppas man får se lite sol.
Vilket är minimal att man skulle få se lite skymten av solen idag :)
 
I skrivande stund dricker jag lite kaffe innan jag sätter igång med pajdegar som
har stått i kylen en stund.
Bilderna är klickbara som vanligt :)
 
Ska göra olika matpajer och frysa in.
Skulle vi inte orka laga mat, så är det bara att ta fram och
värma upp.
Bekvämt :)
 
Nu har man dammsugit och skurat golvet.
Ingen lugn morgon,
känns nu lite att man får huvudvärk.
 
I veckan hade jag gjort kålpuddingar,
 
hunnit vara hundvakt
och
så kom min älskade Grazette XL schampo, balsam & Inpackning.
Ska bli skönt att duscha sedan.
 
Imorgon är det en efterlängtade dag,
då ska vi övernatta på hotellet och ligga i jacuzzin.
Det blir väl utgång och äta något.
Vad och vart vet vi inte..
Närheten av hotellet verkar det vara brist på matställena?
Kanske har vi fel :D
 
På söndag ska karlen med sin bror Tommy & kolla på Ishockeyn.
Frölunda mot Växjö.
Ska bli kul.
Trist att Luleå & ÖHK inte kom vidare till semifinalen,
men de har gjort jätte bra och hade gått långt till kvartsfinal.
Bra jobbat...
 
Nu ska jag dricka kaffe och fixa lite till här hemma.
Fortfarande lite stökig :)
Blir några telefonsamtal det med :)
Börjar bli en aning trött, blev väckt av karlen i morse.
Sedan kunde man inte somna om. :)
 
Önskar er alla en trevlig helg....