Sommartid..

 
Idag är det sommartid, så innebär det att dagarna blir kortare :)
 
I fredags var karlens svägerska med barnen hit och tittade in. :)
De träffar man inte så mycket numera.
Dels för att jag inte har någon körkort och så jobbar hon också :)
 
 
 
Tog det lugnt under fredagen..
Gjorde köttfärspajer och de var god..
Resten av köttfärspajerna i frysen.
Ska göra någon dag de resten av matpajerna.
 
I går vaknade vi alldeles för tidigt och så vart man rastlös under de timmar innan
vi for till hotellet..
Så började jag slå in presenter som syrran ska få i förskott..
Ja hon heter Therese som det stod skrivet på paket :)
 
Äntligen kom vi iväg till hotellet..
När vi insåg att vi var tidigt så vi åt ute innan
och sedan checkade vi  in och tog bad i jacuzzin.
& tog det lugnt innan vi gick till någon mataffär och köpte lite.
I hissen när vi kom tillbaka från Willys,
Ovan att vara på någon Willys och deras matutbud är
nog billigare men inget faller in i min smak.
Fast i Örebro har de bättre matutbud än i Göteborg :)
 
I morse vaknade vi tidigt,
sommartid ack.
Gick ner och åt frukosten.
Det är sällan man åt frukost,
de har en hel del utbud som vanligt.
Kortet var taget från restaurang där vi åt frukosten.
Vi sov på 13e våning, högsta våning på hotellet :)
Tog en bad efter frukosten innan vi checkade ut.
 
Skulle checka ut i eftermiddagen, men jag avbokade trots vi hade
velat vara kvar till eftermiddagen.
Jag avbokade bara för att det skulle bli stressig annars på em när
karlen ska på ishockeyn med sin
bror som brorsan bjöd honom på biljetten.
 
Och vi checkade ut tidigare ändå för att åka hem och fixa här hemma
innan eftermiddagen kommer.
 
Några undrade varför vi tar oss in på hotellet när vi bor i Göteborg.
De flesta vet att vi inte är ensamma hemma,
Ja vi behöver vara själva 2 ibland vilket vi är dålig på ..
Sedan kan man nästan inte ha sex hemma.. :D
Så hotellet är en bra ställe att göra det :)
Och vi har ingen badkar hemma, så det är skönt
att ligga i jacuzzin etc. i rummet och koppla av
utan någon måste :D
Här hemma är det alltid något måste .m.m. :)
 
 
Glada och efterlängtade katterna kom fram till oss vid dörren,
Uppdaterar lite här medan karlen spelar tv spelet som vanligt :)
 
Hoppas jag blir moster vilken dag som helst,
vilket det säkert gör :)
Ska absolut inte sova något idag, syrran :D :P
 
Nu ska jag gå och göra lite nytta här hemma och
så hoppas jag att ni hade haft en underbar helg.
Och ha en skön söndag..