God morgon..

Hoppas ni har sovit gott i natt.
Huvudvärken vill tydligen aldrig ge sig,
haft huvudvärk sen i lördags och migrän kom igår.
 
Äntligen kom paketet igår och vi var först
till en speciell beslagbutik som har allt till möbler m.m.
innan vi hämtade ut paketet.
Efter uppackning såg det ut :)
 
 
var det om man inte hade glömt mer ? :)
Ja vart ska jag hänga upp gardiner?
Någon som vet? :)
 
Var och kollade också på soffor & sängar,
än ska vi inte köpa någon ny soffa eller säng då
vi har en gamling som klättrar upp på soffan och sängen
när hon inte kan eller vill hoppa.
 
Hade varit skönt med säng med fjärrkontroll,
men vi insåg att det ej går eller passar att ha i hemmet om man
har katterna.
Sängen krossar ju katterna genom att klämma,
nej det tar vi inte risken när man har hört många historier.
 
Soffa, det blir någon U soffa med bädd i alla fall.
Den vi kollade på var inte min typ tyg, det var typ manchesters tyg något sånt.
Ja vi hittar i alla fall någon sedan då det inte är brådskande ännu :D
 
Någon som har U soffa med bädd?
Nöjd?
Var inne på Trademax, då de har butiken här i Göteborg.
Blir fler affärer sen att kolla på framöver.
 
Sjuksugen på att åka till Ullared,
ska bara kolla i almanackan när vi kan dra till Ullared :)
Om ca 2 veckor blir det nog om inget annat dyker upp :)
 
Någon som vet vad för tillbehör till Kärcher tillbehör de har på Gekås i Ullared?
Högtrycks tillbehör var det jag tänkte på :)
Och vad de kostar?
Mest tänkte jag på till terrassen :)
 
Nu ska jag bara gå och lata mig och ta treon så
får man hoppas på att huvudvärken ger sig någon gång.
 
Ha en underbardag ni alllihopa :)
 
 
 
 
 
Gekås - Jotex - Kärcher högtrycktvätts tillbehör - Kärcher tillbehör - Trademax - Ullared