Önskelistan..

Opsan..
Vad bilden blev stort ;)
 
Ja igår kväll bad jag karlen att skriva ner vad han önskar sig i julklapp.
Så begärde han att jag skulle också skriva ner vad jag önskar mig till jul.
 
Ja jag önskar mig just nu inget för jag ska köpa sedan det jag vill ha.
Varför kan jag inte då önska mig dessa?
De kostar ju tusenlappar.
Inget skoj ju att skriva ner vad man önskar sig när jag ändå inget får :D
 
Min högsta önskan vet karlen och att jag ska ha en sedan..
 
Fick googla runt vad jag gillar att göra m.m.
Så kom jag på att jag vill ha en silhouette Cameo,
men attans kommer jag inte få en till julklapp.
Så jag köper en sen framöver.
Ja de kostar ju tusenlappar ;)
 
Älskling, skulle du se det här..
Så är det ingen ide att kolla vad det är för något för de kostar tusenlappar.. ;)
 
 
Där ser man, ingen ide att skriva ner vad man önskar sig när jag ändå
vet att jag inte får dessa i jul :D
 
Attans vad svårt det är att önska sig...
Ja jag hade slutat önska mig något på många år.
Vissa år har jag ingen julkänsla..
Ja det har varit så på sista 5 år :)
 
I år får man se om man får någon julkänsla igen..
 
Vart firar ni jul i år?
Julpyntat ännu?
Ska ni ha äkta gran eller plastgran?
 
Jag antar jag ska pynta snart här hemma ;)
Vill ha äkta julgran i år.
Vi får väl se vad som kommer ;)