Veckorna

Ja nu är vi inne i November.
Det är inte långt kvar tills jul.
 
Julklapparna börjar strömma in på posten.
Det är snart klar hoppas jag :)
Just nu väntar man på att få posten som jag beställde en speciellt till
karlens brors minsta dotter.
Hade kollat runt åt henne och inget föll i smaken så
fick det bli en special beställning ;)
 
Sen är det bara till karlen kvar att köpa.
En är redan fixat.
Fler ska han ju få ;)
 
Ja, oktobermånaden är slut.
Så har karlen kommit in i rutiner på jobbet.
 
Har varit med honom några gånger på jobbet,
mestatals satt man i lastbilen.
Tur att mobilen och plattan finns, annars hade det varit tråkig ;)
Många hade frågat om det var kul att åka med lastbilen.
 
Ja jag har ju åkt med i lastbilen så många gånger så man tappade räkningen.
Inte är det roligt eller tråkigt :)
 
Det verkar som baguette är fredagars traditionen :D
 
Även har det blivit en tradition att gå in på Skenes matbutik och handla lite gott.
Farligt ju.... ;)
 
Så har man även hunnit vara barnvakt i några dagar då en var sjukt.
Sedan var vi även barnvakt enstaka gånger 2 pojkar.
Tur att de är annars lugna :)
 
Sedan var vi en stund hos svärföräldrar & grattade svärfar då han fyllde år i torsdags.
 
 
Barnen med karlen i torsdags :)
Sedan i fredags togs det några bilder :D
Snart har man nog glömt hur det är att vara hemma en fredag kväll? :)
Ja ni såg paketet på väskan medan jag väntade på karlen som skulle komma & plocka upp mig.
Det var i brevlådan, klart kunde jag inte låta den vara kvar och tog med mig. :)
 
I lördags kom en och hämtade chippendales skåp.
Gud vad man saknar den.
Helt plötsligt blev hallen större :D
Ja vi hade lagt undan den åt henne i några veckor.
 
Bry inte er om vår stökig hall :D
 
I söndags var vi på loppisar.
Och sedan när vi kom hem så blev det våfflor m.m. innan karlen skulle sova..
Gjorde alldeles för många dubbla sats smet.
En lång historia :D
Så det gräddades halva av bunken och blev även över gräddade
våfflor och 1½ liter smet över. :)
 
snart vaknar karlen.. :)
Sj har jag sovit, men det var alldeles för lite..
Så får man väl hoppas på att man kan sova lite sen ..
 
Nu är man i perioder då man kan vara OFF och inte orkar någonting..
Fast det var inte anledning till att jag inte bloggade mycket.
Det fanns bara ingen tid att kunna blogga. :)
 
Har ni börjat handla julklappar? :)
I år har vi gjort det i god tid.
Och även är det annorlunda julklappar de får,
nej det är inte så annorlunda, fast nedpackning i något ialla fall :)
Ni ska få se sedan bilder efter julafton då jag vet att
det är några som läser ibland :D
 
Nu ska jag gå och väcka karlen då han inte har kommit upp ur sängen :)
Grejat kaffe till honom..
Så bäst för honom att gå upp så att inte kaffe blir kall ;)
 
 
God natt/ God morgon till er alla ;)