Go förmiddag..

Nu har man satt ut annonser åt svärmor...
Medan jag ska ta en kopp kaffe & softa lite här vid datorn
innan städningen ska tas upp igen efter helgens röran :)
 
Här blir det stökigt så fort..
Att städa varje dag orkar man ju inte & man bli ju less :D
 
Ja i fredags tog vi det lugnt när karlen kom hem sent från jobbet.
Med sig hade han kinamat så vi åt.
Mycket som slängdes.
Nästa gång om vi ska ha samma mat då får vi dela på.
För de slängs varje gång vi äter samma käk :D
 
I lördags var vi till Tommy & Jennifer..
Vi kom dit en liten stund innan för att barna varvar ner innan
karlen skulle hjälpa sin bror med fönsterbyte.
 
Ja Jennifer fyllde också år och så hon fick presenter av oss :)
En exakt likadan jag fick av henne när jag fyllde år förra året :D
Även fick hon presentkort till Gekås. Ja ullared!! :)
En till ska hon få sen..
Ja ni får se sen vad det är :D
 
Ja jag var rätt asocial, men hos henne kan man vara sig själv utan att behöva anpassa till andra :D
Det är skönt att bara vara det ibland.
Likadan är hon sig själv när man är hos dom så de inget behöver anpassa oss eller något.
För oss är det jätte viktig att ALLA ska vara sig själva oavsett vilket situation man är i.
Yngste bror var också med och hjälpte,
ja han är ju snickeri så han lär ut sina stora bröder :P
 
 
En fråga, vad skulle ni välja ..
Helt vitt panel eller vara kvar dessa bruna ? :)
 
Vi blev även bjudna på Tacos på kvällen..
Sen var det dags för oss att bege oss hem.
 
Igår tog vi det mest lugnt förutom flera timmars datornarbete, nejdå men iallafall
matade in karlens tidrapporter till sin chef..
Så det är avklarat tills nästa vecka som ska lämnas in igen :D
 
Bjuder på lite bilder..
Våra katter..
Pussi ja vår äldsta katt på 16år
Mjau som kan vara en riktig bitch mot andra :)
Casper, ja en väktare .. :)
 
Helgen hade varit bra och lugnt i allafall..
Vädret bjöd på sol under lördagen och söndagen var det inte dåligt det heller
men inte var det sol hela dagen :D
 
I veckan kommer sängar.
De ska höra av sig idag eller imorgon.
Så hoppas jag verkligen att de SMSAR.
Annars blir det ju tokigt :D
 
Nej nu ska jag gå och ta lite bloss innan jag slappar & så
blir det en tråkig dag att städa m.m.
:)