God morgon..

 
Hoppas ni alla hade haft en underbar helg.
Och att ni under natten hade följt månen
från starkt sken till blodmåne.
 
Ja förmörkelsen var mäktig och hur det tittade fram färgen.
Men ingen STOR måne som det skulle bli hrm.
Dimman kom, tack o lov försvann dimman :)
 
Förra veckan var vi sjuka.
Blev på bättringsvägen mot helgen.
 
I onsdags kom sängar..
Hejdå luftmadrassen även om det inte var dumt att sova på trots det var kallt :)
Sänggaveln är inte uppe på väggen ännu tanke på att vi var sjuka.
Ska göra det någon dag.
 
Karlen provligger på sängen..
 
 
I fredags blev vi lite bättre & på kvällen for vi till MIO efter att ha googlat efter
tavellister, så var MIOs bättre tanke på att de var lite större och billigare.
Som sagt så köpte vi på MIO 2 st tavellister.
 
När vi kom hem satte karlen upp tavellister, hans telefonbord.
Angående telefonbord var det många diskussioner om.
Han ville ha den i sovrummet medan jag tyckte det inte matchar då man inte
fick måla den i vitt.
Så fick han som han ville :D
I lördags tillbringade vi i källaren och gick igenom vad vi skulle köpa
och vad vi skulle sätta på annonser.
 
Det blev så stökigt här hemma :)
Ja då var jag smal,
karlen undrade varje gång varför jag sparar den när jag aldrig kommer
att kunna använda den igen :)
Ja, det är för att kunna se hur SMAL jag var innan jag blev tillsammans med karlen :)
Jo jag vet att jag kommer aldrig kunna ta den på mig :)
 
Karlen hittade draperier i fransar i lådan,
så han satte upp för att kunna dela upp dom när de hade
knutit ihop i lådan. :)
Inte ska vi ha de uppe,
det vill jag ej :D
 
Det var så härligt att se Mjau ligga bredvid karlen alldeles tätt
vilket det inte är så ofta :)
 
Ja igår var vi till Ullared för att köpa jackor till mig.
Hittade en kappa till mig och karlen som redan har en vinterjacka hemma,
men jag tyckte den var snygg när jag såg en kille provade den,
så karlen provade och köpte den :)
 
Köpte inte så mycket därborta, även om det fanns en del man ville ha :D
 
Pennor köpte jag i Ullared,
provmålade i min målarbok : Dagdrömmare
 
Fullmåne,
när det är fullmåne kan man inte sova.
Så har jag varit uppe snart i 24 timmar.
Förmörkelsen & blodmånen såg man :P
 
Vet ej om jag skulle sova en stund eller vänta tills ikväll.
Ja vi får väl la se..
 
Är det någon som är intresserad av böcker?
Tänkte sälja böcker för billig peng.
Har en del böcker som jag knappt har någon nytta av.
Flesta är knappt lästa ..
 
2 lådor med böcker har jag för mig :)
 
Även möbler som är till salu.
 
Barbord med stolar ev. är tingad då en ska komma imorgon. ( 400 : - )
Billy bokhylla i EK 100 :-
Vitmålade lack hyllor 50 :- /st
2 st lack hyllor  30 :-/ st ( både är helt nya, en är plastad )
Benno vägghylla 50:-
En hel ny persiennen 50:-
Barn resesäng 100:-
Hus till gnagares bur 30:-
Resebur för gnagare/små djur 30:-
Ljusramp till Akvarium 200:-
Herr skridskor srl. 45, endast provåkt en gång  50:-
 
Alla finns i Hisingen ( Göteborg )
 
 
 
Ha en underbar dag ni allihopa :)
 
 
 
 
 
 
 
 
2 nya lackhyllor - Barbord med stolar - Benno vägghylla - Billy bokhylla - Böcker till salu - Fullmåne - Herr skridskor - Kontentitalsäng - Ljusramp till akvarium - Möbler till salu - Sjuka - Tillbehör till Gnagare/små djur - Ullared - Vitmålade lack hyllor