Sommaren..

Sommaren har bjudit på lite sol och värme,
även var det inte tillräckligt :)
 
Efter vår årsdagen var det fullt rulle i veckor.
 
Svärföräldrar for till Ungern och träffade sina vänner där borta,
så vi var hundvakt i en vecka.
 
Hade haft en överraskning gäst till karlen som vi inte hade setts på 16-17 år kanske.
Han rattade hit från småland,
mötte utanför systembolaget då vi skulle ändå in och köpa lite drinkar.
Gissa om karlen blev överraskad..
 
Det var kul att se Ankan. Ja han kallas för ankan för oss omgivningen som
kände honom under gymnasiettiden i Örebro.
 
Hans kom även över och han visste inte heller vem det var som skulle komma hit
när vi frågade honom om han ville komma över och att karlen inte visste vem som skulle komma :)
Ja det visste han inte då :)
 
Daniel kom över på kvällen och de badade i poolen och drack lite ..
 
Har tagit en hel del bilder, men synd att det inte kan tas hela bilderna från instagram härifrån.
Det hade varit super om det gick som det kunde förut för några år sen :)
 
Svärföräldrar kom hem,
gissa hur glad hunden var :)
Vi fick lite presenter av dom.
Speciellt jag :P
 
Tack svärföräldrar ;)
 
Karlen valde toblerero vitchoklad.
Annorlunda smak tanke på houng med vitchoklad. Ja.
Palmolja m.m. ingår så..
 
 
Ja sommaren var rätt okej trots vädret m.m.
Karlen tog ingen semester.
Kanske nästa år.
 
Här hemma pågår det målningar m.m.
 
Den bord var annorlunda.
Benet gick inte ta av och annorlunda inläggskivan :)
De är sålda nu så har man en annan bord som jag fortfarande håller på med.
 
Bordet ska målas en gång till medan stolar är nog färdiga även om jag inte är riktig nöjd.
Ja jag är väl sån som är aldrig nöjd det jag håller på med.
:)
 
Ska försöka lägga in bilderna från sommaren om de inte nu har försvunnit :)
 
Nu på lördag ska vi iväg till Elmia.
Undrar om jag verkligen överlever..
Undrar verkligen om jag klarar av tanke på att det lär
komma många folk dit.
Ja inte lite.
Biljetterna är köpta .
Ja vi får väl la se på lördag hur jag kommer att må efteråt :)
 
Idag blir det lite målning och sedan städning som står på listan..
Det behövs verkligen :)
 
 
Hoppas ni alla hade haft en super bra sommar och
nu är vi snart inne i September ;)