Tiden går..

ja som vanligt går det alldeles för fort.
Värmen har äntligen hittat hit.
Hoppas på att kunna sola i helgen om solen tittar in det förstås.
 
Längtar till lördagen som nu kommer :)
Ja det kommer jag att nämna det på lördag om man har datorn påslagen ;)
 
Pokémon GO som alla pratade om,
så fick jag ladda hem spelet och se vad det var för något.
Ja den verkade vara roligt och bra motion.
Än så länge har jag inte gått ut och spanat efter utanför gården.
 
:)
 
Brorsan 1 & hans familj kom och hälsade på när de skulle hämta färgburkarna då
vi hade köpt åt dom tidigare för ett par veckor sen kanske :)
 
 
Ja Malin verkar gilla VR ..
Bjöd de på middagen och efterrätt som brorsan bad oss köpa, alltså efterrätten.
Budapest var det ;) Köpte 2 st och inte orkade han äta upp både askar ;)
 
Ja maten bjöd vi dom på... Ja just det Entercote med hemmagjorda potatisklyftor & hasselpotatis,
bearnaisesås samt gräddfil med gräslök :)
De gillade de sa de.
Vem vet? ;)
 
Annars hade vi inte gjort så värst mkt under helgen förutom karlen var besatt av VR och så beställde jag en ..
Eftersom han lånade sin mamma, ja den var helt oanvänd :)
 
 
I måndags skulle jag klippa gräs, men annat kom ivägen och så kom C & S hit och hälsade på efter dom hade varit på ett ärende.
Attans att man inte tog kort på dom :)
 
Det var längesen man träffade S :)
 
Igår morse satte jag igång med gräsklipparen,
ack vad gräset växer o växer på några få dagar ;)
 
Efteråt slappade jag lite i solsängen .
C & S kom hit igen och hälsade på :)
Sedan kom Aronque hit och hälsade på en stund.
Inte ofta man träffar de heller :)
 
Idag har jag bara latat,
ja huvudvärken ville aldrig ge sig så man var snällt som tog det lugnt idag :)
 
Det är så skönt att karlen är ledig imorgon så vi ska fixa lite imorgon..
Även handla lite till lördagen då han jobbar på fredag.
Sen ska vi mysa här hemma.
Blir det sol och varmt då ska vi bada i poolen och grilla m.m.
Lite vin lär det bli ;)
 
Vad händer det för er del under sommar? :)