Det har..

hänt en hel del,
vet inte vad jag ska börja med :)
Får väl försöka överföra bilder till datorn i kväll eller imorgon :)
 
I torsdags for jag och karlen till Byggmax och köpte trä m.m.
Ja vad har vi nu hittat på ? :)
 
Mot kvällen började det ösregna,
så vi kunde inte börja med byggande m.m.
 
Och vi hann städa allt här hemma även om det var lite kvar som skulle fixas.
Min barndomsvän/ klasskamrat & hans vän kom hit på kvällen då de skulle fira midsommar
ute på ön, en av Gbgs norra skärgårdsöar.
Tjötade en hel del,
det är inte så ofta man ser honon.
En av mina underbaraste vänner som jag vårdar ömt.
 
Ja i fredags var det midsommarsafton.
Vänner for till ön och firade midsommar,
vi hämtade en kompis från Halmstad vid stationen som
vi inte hade setts i 3 år.
 
Vi handlade lite på Coop innan vägen hem.
Sedan kom en annan vän över och de satte igång med byggande.
 
Ja vad kan det vara? :)
 
 
 
Det var bara staketet som var kvar. Åt midsommarsmat i emellanåt.
 
På kvällen blev det lite alkohol.
En annan vän till karlen kom över och
vi badade i poolen.
 
Och sen var det natt.
Vad tiden gick fort.
 
Dagen efter kom vänner från ön hit och sov här en natt innan de åkte hem
till närke..
 
Gräsklippningen blev det också.
Fredag och lördag. :)
Än är det inte klar :)
 
Grillade mat och lite zumba & wii blev det .
Sista bild verkade det vara suddigt.
Då det egentligen är en filmklipp från Instagram han testade Zumba :)
 
Tömde poolen i hopp att kunna fylla i nytt.
Men tiden räckte inte till och så byggande inte var helt klar.
Staketet var klar i allafall.
 
Söndagen,
for Adrian (barndomsvännen) och hans kompis hem.
Han är saknad, honom kan man prata om allt :)
Ja frispråkig är jag när jag är med mina vänner.
 
Karlen for till Byggmax och köpte frigolit (cellplast) och fixade.
Sen kunde vi flytta poolen dit.
Ja nu avslöjade jag vad det var för något :)
 
Vad fort det gick med vatten fyllda i.
 
Ja det är till poolen,
nu är det inte trångt vid gamla terrassen.
 
Finns en del bilder.
Får väl överföra bilderna till datorn så
att man kan lägga upp bilder ibland det med :)
 
Nu tittar solen fram även om det finns lite risk vi får lite regn.
Lite sol och värme vill vi ha.
 
Idag har man bara degat hela dagen.
Hemleverans kom idag på förmiddagen, nu väntar jag på en ytterligare
hemleverans på eftermiddagen mot kvällen.
 
Det jag nu fick på förmiddagen ska jag skicka tillbaka.
Det får ni se sen vad det är. Det är till nya terrasen. :)
 
Snart är det matdags,
då är det bara att fixa lite mat.
Pannkakor blir det om vi orkar :)
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar midsommarhelg, en del hade fått regn.
Vi hade tur som slapp regnen när det skulle komma :)
 
 
 
 
 
 
Byggande - Midsommar - Terrassen till uppblåsbar SPA POOL.