God kväll.. EFTERLYSNING TILL GOTHIA CUP..

Eller rättare sagt är det ju natt om några minuter :)
Helgen hade varit lugnt, alldeles för lugnt så man nästan klättrade på väggar :)
 
Vädret hade varit bra först under lördagen,
sedan kom regnet under kvällen så vi trotsade regnen och
tog en lång promenad även om karlen inte var riktigt kry fastän
han tänkte på mig och ville att jag skulle ta promenaden.
Snällt av honom, visserligen är det tur att han var på bättringsvägen mot kvällen
och kände sig piggare.
 
Gissa om vi blev blöta när vi kom hem,
ja alldeles för blöta, mest var jag blöt då jackan inte var tät :)
 
Någon träning under helgen blev det inte då karlen var hemma och ägde tvn. :)
Idag ikväll har jag iallafall lattjat lite med WII U FIT med FIT METER.
Idag har jag inte använt FIT METER hela dagen när jag borde ha gjort det
som alla dagar.
 
Inte lätt med tunna kläder nu :)
Försöker mitt bästa iallafall :)
Men än så länge är jag ändå nöjd med min viktnedgång :)
O de dagarna som kommer får man räkna med att man blir svullen som
varje månad.
Det är bara att bita ihop och tänka på att det är bara 1 vecka av 4 veckor varje månad :)
 
 
 
** EFTERLYSNING **
 
Två söker efter bostad den 17-23 juli under GOTHIA CUP
här i Göteborg.
Är det någon som vet någon ledig bostad
eller erbjuda sovplatser
för de dagarna då
enas son ska spela fotboll under GOTHIA CUP.
Allt intresse mottages..
Så får de kolla upp med er.
 
 
 
 
 
EFTERLYSNING FÖR BOSTAD UTHYRNING UNDER GOTHIA CUP - Efterlysning - FIT METER - Promenaden - WII U - WII U FIT
Anonym

Jag hyr ut min 2:a i Balltorp och den är på bottenplan med en liten egen tomt. Intresserad hör av er.

Svar: Hej. De har nog redan hittat någon boende vid det här lagret då det söktes i maj.
Tack för erbjudande ialf ;)

Madilly