Träning m.m.

Idag är det grått och ingen klar himmel i siktet.
Så det är ingen sol som kommer att titta in..
Längtar efter sol, då kan man sitta ute på vår terrassen :)
 
Igår ägnade jag mest åt att träna med WII U FIT.
Enligt den ska jag träna bort 3000 kcal per dag.
Vilket jag inte ännu har lyckas :)
Det går väl inte.
Men hitills mellan 1000-1500 kcal har jag blivit av med :)
 
Min personlig träning som finns i WII FIT.
Vet inte om det finns åp den gamla WII då jag ej hade tänkt på att
det finns eller inte.
Syrran min har köpt av mig så den ska jag ta med nästa helg till henne nu
när jag skaffade mig WII U.
 
 
1734 kcal kvar att träna bort.
Jag hann med att bli av med lite över 1500 kcal.
 
Tror jag hade tryckt fel så att FIT meter ( stegräknaren ) tog 3000 kcal om dagen :)
Ja det kommer att ändras om några veckor tror jag. :)
Men är glad att jag ändå förbränner bort kaliorer.
 
Dricker man mkt vatten går man ner i vikt,
dricker jag dålig då stannar vikten av antingen går man upp i vikt.
Det är många som glömmer bort.
 
Ja många undrar om jag väger mig varje dag eller hur ofta man ska väga.
 
Ja jag väger mig varje dag.
Visst kan jag bli irriterande när det stannar av eller går upp enstaka gram.
Många brukar väga en gång i veckan, kanske är det bättre så :)
 
Det finns scanning m.m. man kan väga sig o se hur mycket kroppsfett man har då
kan man se hur mycket vätska man har tagit m.m.
Skulle vilja testa, men får väl la se sen :)
 
Herbalife, det är inte enbart för viktnedminskning.
Det är även för de som vill gå upp i vikt eller bygga upp muskelmassa m.m.
 
Idag ska jag försöka träna med WII U.
 
Ni vet väl att det finns många appar som innehåller träningar.
Även finns det LIFESUM, sj använder jag S Health som finns i Samsung och synkas
ihop med LIFESUM,
så att man matar in vad man har ätit idag m.m.
Även kan man lägga in träning m.m.
Hitills är jag rätt nöjd med dom 2 appar.
Med LIFESUM kan man scanna maten m.m.
Finns det inte så finns det säkert på listorna.
 
 
Någon träningsapp har jag nog, men inte testat ännu :)
Ni hittar alltid något som passar er.
Det finns alltid något som passar alla,
 
Det är bara att fråga något ni undrar över..
Allt ni undrar kan läsa här inne då och då.
Era o mina funderingar kommer att uppdateras.
 
Först och främst ska jag skapa kategori vilket jag nu ska göra.
Så allt med träning, Herbalife m.m. läggs i denne kategori så
att det inte blandas med de andra inlägg så slipper man leta :)
 
 
 
 
Ha en underbar dag ni allihopa..
 
 
 
 
 
 
FIT METER - Herbalife - KCAL - LIFESUM - Träning - Vätska - WII U - WII U FIT
Anonym

😙👏💪

Svar: Tack förresten vem är du om man får fråga ;)
Madilly