Nu är vi inne

i augusti.
 
Det var ett tag sen jag bloggade här inne..
Sommaren, ja vad ska man säga om sommaren?
Visst hade vi sol m.m. 
Men så varmt var det inte.
Bara de få gånger vi hade det varmt.
 
Ingen solande i år hade man kunnat göra.
När solen kom och tittade in så var det blåsigt.
Ja vi får räkna med om man bor i västkusten. :)
 
Juli har nu passerat och nu är vi inne i Augusti.
Det hade hänt en hel del, en del var bra.
Har glömt vad dåliga var, kanske borde det ha varit mycket värme. ;)
 
Just nu är man inne i en bubbla,
tankarna malar in och ut.
 
På årsdagen var vi först hem till karlens bror och grattade honom då han fyllde år
ja vi blev tillsammans på hans födelsedag ;)
Sen for vi till Trollhättan på fallens dagar & kollade på när de släppte ut vattenfallet,
Hade aldrig varit på fallens dagar,
får se om det blir en sväng dit nästa år ;)
Allt kan hända mycket nästa år så planer kan ändras så man tar en dag i sänder.
 
Nyss i helgen hade våra vänner kommit hit och det var härlig och skoj att se de igen.
Så är det när man inte bor nära.
 
Vädret var inte på topp,
Så varmt var det inte.
Tog det lugnt för det mesta och vi gjorde även ett besök till Liseberg.
Så mycket folk var det inte vilket som är skönt.
Det regnade först på dagen, sen kom sol efter regnen och några åkte Helix.
När de for hem i måndags kändes det tomt.
Ja, vi får planera in i hösten att ses igen :)
 
Det blir nog en sväng dit till Liseberg snart för mig och karlen om inget annat dyker upp..
Även vill vi till Orust och hälsa på karlens morbror & hans fru samt deras vovve Doris någon helg snart.
Skulle dit förra förra helg, fast jag fick åka in till akut tandvården och de tog ut bakre tanden, så skönt att slippa ha ont när man hade haft ont i flera månader :)
 
Bilderna från sommaren får man lägga upp sen när jag har möjlighet att göra :)
 
Igår var jag med karlen på jobbet,
tvekade om jag skulle följa med av flera anledningar,
men till slut följde jag med honom och var inte en rolig resenär, 
sov för det mesta och bara glodde på vägen eller är det surfande i mobilen :)
Kom äntligen hem vid 24.00 inatt.
 
Så idag är jag hemma och lär längta efter karlen och hoppas allt går bra som det ska ändå när han är på jobbet.
Det är så mycket man inte orkar och har mycket tankar att grubbla om,
ja allt om mellan jord & himmel.
 
Snart ska jag fixa en kopp kaffe och se vad dagen har att erbjuda.
Funderar på om jag ska tvätta eller ej.
Funderar på om jag ska städa eller ej
Funderar på om jag ska eller inte ska.
Ja sånt är knas att fundera på ;)
 
Är det inte ena så är det ena ..
 
Nej nu ska jag inte skriva ngt mer så får en del vara osagda :)
Ska se om karlen har vaknat till liv innan han drar till jobbet :)
 
Ha en bra dag ni allihopa och njut av dagen ni ..