Tankarna..

malar in och ut..
 
Ja man kan säga att det var en domedag för mig igår.
Eller är det inte 100 % säkert.
Men som sagt när jag kom dit och träffade en läkare.
Jag var helt förberedd och hade räknat med det.
 
Det visade sig kanske att jag hade rätt hela tiden,
men ska återkomma på tisdag för att fastställa det som jag hade min misstanke.
Lämnade ännu mer blodprover och det blev mycket mail jag fick skicka runt under kvällen.
För när jag kom hem orkade jag inte med någonting och låg mest i soffan och bara låg.. 
Sov en stund gjorde jag.
 
Idag är det helt tomt i mig, även om jag inte visade det för någon.
Ja jag är jag.
 
Allt läkaren sa kom jag inte ihåg,
en del hann jag komma ihåg vad han sa,
men helt 100 % vart det inte jag kom ihåg.
Ja det var ändå inget oväntat.
 
Får vänta med tills nästa vecka och se om jag behövde mediciner eller inte.
Ja det är bara att gå runt tills på tisdag om de inte hör av sig innan dess.
Skulle något av blodprover visa sig dåligt skulle de höra av de till mig så att jag får komma in 
direkt.
Ja än så länge har de inte hört av sig och det är bara att vänta o se imorgon och fredag om jag slipper behöva åka in dit.
 
Hade en massa tider på almanackan, och några fick man avboka idag.
Det kändes så skönt att de blev strukna tills vidare.
Allt beror på tisdag ..
Det är så stressande för mig av att veta en massa tider m.m. 
 
Kropptemperatur stiger rätt upp fort,
Solen skiner och inte kan jag vara i solen.
Tog en tupplur en stund.
Vaknade för en liten stund sen.
 
Saknar att få vara ute i solen,
men det kan jag inte.
då stiger det rakt upp över 38 uppåt 38,9.
 
Det är så mycket jag saknar :)
Önskar att hela är över..
Och att det aldrig hade hänt,
Jo kanske borde det ha hänt, men inte så här skulle det bli
även om jag visste det från den dag.
 
Ja jag är sån som tror allt är dålig m.m. 
Ja jag är sån som tror det värsta.
Oftast har jag rätt i ..
Sån är jag ...
Ja jag är jag.
 
Dagarna lär gå så sakta som jag hade tyckt på hela dagen.
Ännu jobbig är det nu när karlen min jobbar..
Ja i mitt fall som det nu är önskar man att han var hemma.
Men han skulle inte kunna göra något.
Han skulle ändå inte kunna hela mig.
Han skulle ändå inte kunna göra någonting.
Pengar styr det med.. 
 
Nej jag ska inte skriva så mycket, en del får vara osagda. :)
Ja det har hänt en hel del på sistone..
Inget nytt.
 
Nu ska jag snart gå och försöka fixa maten..
Även om orken inte finns..
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar helg,
att ni mår bra och ni hade haft det underbar sol om solen nådde till er ;)