Veckor

har redan passerat sen jag bloggade sist :)
Ja livet rullar som vanligt.
 
Helgen efter mina vänner var här var vi på kräftskivan hos karlens gamla jobbkompis
som de har fortfarande kontakt med varandra.
Det gick bra även om det kändes konstig att vara nykter medan rätt många drack :)
Ja tro eller ej så var jag nykter i allafall.
Även om man hade några gånger panikångest men det syntes inte på mig :)
Korkad var jag som inte laddade mobilen innan vi for hemifrån,
tvekade faktiskt om att följa med honom, men hade lovat honom så .. :)
Så det var roligt hos de och de var snälla de allihopa,
jag överlevde :)
 
Det var inte mycket bilder :) Ja som sagt är jag korkad som vanligt.. som inte laddade mobilen innan. :)
 
Svärmor körde oss dit och hämtade oss på natten..
 
Inte mycket sömn blev det för min del och det kändes som jag hade druckit rejält fast jag ej gjorde det :)
Tog det lugnt under söndagen,
sedan kom karlens bror med sin familj hit och hälsade på.
Stannade kvar över middagen :)
Det blev pizzor för dom och kebabrulle till mig. :)
 
 
I måndags körde svärmor mig till SS ( Sahlgrenska sjukhuset ).
Gjorde mammorgrafi och sen ville de kolla med ultralljud.
Och så tog de fram finnål m.m. och tog prover.
När de gjorde det så jäklar att karlen inte var med.
Jag ville ej han skulle ta ledig från jobbet för det lär bli enstaka ledigheter sen.
Vad shit ont det gjorde.
Det gjorde dess värre ont då jag även hade redan annat smärta :)
 
Det är bara att vänta på provsvaret mellan 4-14 dagar.
Så 4 dagar har redan passerat.
Det är nog ingen fara..
 
Så dagen efter ( tisdagen ) var karlen ledig från jobbet för att följa med mig till Backa.
Tiden gick fort så man fick en ny tid.
 
I går togs de blodprover på mig innan karlen for till jobbet.
Börjar lessna på all blodprover, läkarbesök m.m. 
 
Denna vecka har det varit dal och bana.
Blandade känslor, mycket man grubblar över.
Ja i mitt fall är det komplicerad.
Så det blir snart ett besök till Östra Sjukhuset också.
Ska få express brev idag med datum och tid.
Det lär bli nästa vecka.
Får så dålig samvete att karlen kanske tvingas ta ledighet.
Han får väl be om att hoppa in för någon någon dag.
Ja mitt fall är så komplicerad som man inte kan nämna det här ännu.
 
Besked kom helt plötsligt och det hade vi inte räknat med och sedan hade vi inte räknat
med att jag har även knöl på ena bröst.
De kan inte seja ännu om det var onda eller goda artad.
Säkert är det jag tror det är så det är säkert inte någon fara :)
 
Man börjar undra vad nästa kommer?
Som om jag inte hade fått nog med allt.
 
Nu ska man bara ta en dag i sänder.
Snart är det dags för SHL säsong man ser framemot.
Tur att man har smart tv så att man slipper ta fram datorn och koppla in till tvn för att kolla på C MORE sport.
Det var ljuvligt att se på den igår via appen.
Träningsmatch mellan AIK och ÖHK visades igår.
Grattis lillbrorsan.
O kan hålla med om att ÖHK kommer att hamna på allsvenskan om de spelar fortf så dålig under hela säsongen.
4-2 blev det till AIK. :)
Solen skulle titta fram idag, så får vi väl la se om det gör det.
Ser att gräset behöver klippas :)
Ja jag får klippa lite så gott jag kan och orkar :)
 
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda.
Kanske blir det en tur till ORUST om de därborta är lediga :)
 
Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Närke.
Ska då vara på dopet.
Sen vet man inte när vi ska dit nästa gång.
Under hösten blir det ialf hoppas jag då vi hade pratat om att dra ner till Örebro.
Som sagt tar vi en dag i sänder.
 
 
Har ni någon tips vad man kan ge en 2åring i doppresent ?
Ja hon är en 2åring.
Ja nu ska hon bli döpt, vf hon inte blev det tidigare hade de anledningar till
att de fick skjuta upp.
Bättre sent än aldrig :)
 
 
 
Önskar er alla en trevlig helg och nu ska jag bara försöka ta det lugnt och fokusera på något annat som är bra tillsvidare. 
Även om det inte är lätt. 
♥♥