Veckor...

Förra veckan blev karlen sjuk,
ja han åkte dit på vinterkräkan och kunde komma
tillbaka till jobbet i fredags.
 
Helgen speciellt lördagen blev det inget som man hade tänkt.
Det var bara att skita i ...
 
I söndags var vi till Ski center i Ulricehamn.
Såå mycket snö på backar så det var lite jobbig.
En vän hakade med oss dit.
 
Annars var det ok därborta men jag blev fort less när de bara åkte på samma backe hela tiden.
 
Sen kom vi hem, först släppte vi av Chrille och åkte hem.
Hämtade vovven o var hos oss tills svärföräldrar kom hem och hämtade de.
 
I måndags var karlen med mig till coacher för att scanna.
Så gjorde han det också och han var inte beredd och trodde att det bara var jag 😊
Så fick han även måltidsplan av en av de Herbalifes coach via mail.
 
Så i tisdags satte han igång med planen.
Det trodde jag ej, visst har han tagit shake ibland av mig innan.
 
I onsdags var jag barnvakt, en liten grabb var ej riktigt frisk .
 
Karlen hämtade grabbens lillebror efter jobbet och var här tills deras mamma kom och hämtade 😊
 
Karlen somnade och vaknade inte förrän på morgonen.
Blev uppringd av J på em som undrade om jag kunde ta barnen då hon höll på att glömma bort mötet.
Visst kunde de få vara här.
 
Fixaade middag till dom och sen var store pojke inte sig likt. Sån hade jag ej sett från hans sida.
Ja han var rätt jobbig ;)
Barn är barn :) 
 
Idag var jag rastlös samtidigt inte orkat med någonting.
Så jag satte igång med lite målning
( tyvärr får jag måla igen sen ).
 
 
Lite repor blev det när jag försökte skruva fast hyllan.
Ja därför får jag måla igen sen ;)
 
 
Min ögonsten, ska fixa ett ställe för honom.
Hoppas vi fixar det i helgen.
 
Oj nu kom jag på att jag knappt ätit middag idag och har missat nåra måltider idag.
Nya tag imorgon.
 
Vintern har kommit hit och det har snöat i 2 dagar.
Men inte idag. 
Kallt ute och även här inne.
 
Väntar på att karlen ska komma hem fr jobbet,
det dröjer om några timmar.
 
Mjau gör mig sällskap som varenda dag.
I helgen ska Casper få vår uppmärksamhet 
och han ska bli klippt.
Mycket tovor och han får lätt tovor vilket som är så
jobbig.
 
Får väl sätta på tv och se vad det finns något att titta på.
 
Önskar er alla en underbar kväll/helg