2017?

Ja nu är vi inne på nya år.
Kommer året blir en bra år?
Knappast, det ser jag inte framemot när
allt vänds ner och upp och ner..
Ja mestatals var mitt fel och det får jag leva med
även om vissa dagar önskar man att man inte lever..
 
Ja snön hade kommit hit för ett par dagar sen..
 
Så mycket snö har vi iallafall inte som de övriga norrut har.
 
Ja nu på kvällen, tog precis kortet nu via Instagram..
Kylan biter på en ..
Det är mysig men inte lika mysigt när temperatur inomhus börjar stiga ner.
 
Idag hade man haft besök av en liten grabb då mamman, storebror och farmor var
iväg och shoppade åt storebror i julklappar i efterskott..
Så hade det varit en lugn dag..
 
Han pratade hela tiden om barnprogram och sen var det plötslig lugnt och tänkte att
han kanske bara kollade vidare på barnpgm, och såg att han somnade bakom mig
så fick jag lägga ner honom så han inte skulle få nackspärr ;)
 
Så lik sin mor ;)
 
Nu när jag ser bilderna här som man kan bifoga via datorn eller instagram,
tycker bara så synd att allt inte visas från Instagram.
Så såg jag nu att pannkakapannans bild är uppe.
Ja, kortet togs ju i förrgår när jag testade,
köpte den på Gekås i Ullared.
 
Stor är den,
Först var jag inte van att göra det och sen gick det utan några problem.
Karlen tyckte den var bättre än vanliga stekpannor.
Tunnare och större.
Desto mättare man blir fortare.
 
Ja man slipper steka ännu fler pannkakor :)
Billig är den, inte för lätt eller för tung..
 
Nu öppnar Alebacken på lördag för säsongen,
väntar på att Ski-center i Ulricehamn ska öppnas,
Inte ännu då en del backar inte är klara.
Det är bara att vänta snällt.
 
Ska inte dit i helgen då vi ska se på Frölunda mot Örebro nu på lördag
som karlen fick i julklappen.
Ja gissa vem jag och karlen hejar på ?
Många av er vet redan om det ;)
 
Och jag tror inte att vi kommer att lattja på backarna innan vi
åker iväg till Branäs sista Januari,
Hoppas det blir roligt även om man inte har någon lust av
många anledningar.
Ja så är det när man är i depression och sånt ..
 
Det känns som om man aldrig någonsin kommer ur depressionen..
Ja jag vet att jag stänger av allt.
Det har jag flera anledningar till varför..
Att lita på någon gör jag inte alls.
Att skämmas kommer jag alltid göra.
Livet är liksom helt blåsta.
 
Bland människorna omkring en ler man.
Även om man är helt sönder m.m. inombord.
 
Ikväll blir det en lugn kväll medan karlen jobbar.
Det blir nog nån film nu och softa..
Hoppas tankarna kan vila för stunden..
När man sover så dåligt, äter även dåligt m.m.
 
 
Önskar er alla en underbar kväll och go natt var än ni är. :)