Å det var..

längesen..
Nu när jag gick in på min andra blogg som jag inte ens hade uppdaterat
på ett jätte bra tag som är lösenordskyddad.
 
Kopierar ett inlägg därborta,
än idag kan jag känna mig så.
 
 
Mina känslor betyder inget
Mina tankar betyder inget
Mina vilja betyder inget
Mina liv betyder inget.
 
Vill jag något så är det ett NEJ
Är man ledsen betyder det att jag är sur enligt er
Mina tankar viftas bort av er
Mitt liv är bara ett luft enligt er.
 
Jag vet att det är min kropp,
ändå får jag inte bestämma över min kropp.
 
Mina tankar får jag inget utlopp för.
Mina känslor får jag inget utlopp för.
 
Snart brister jag av tystnaden,
snart brister jag av att vara tyst
snart brister jag av.
 
Jag måste alltid LE
Jag måste alltid akta mig
Jag måste alltid dra mig tillbaka.
 
När jag inte egentligen orkar LE
När jag inte egentligen orkar anpassa
När jag inte egentligen orkar tiga.
 
 
Gud så sjukt längesen..
Det där är en otrolig jobbig känsla
när man inte duger åt något någonting.
 
Ska läsa vidare sen i andra blogg sen någon dag.
Det är nog mycket som hade skrivit där inne och sen
har jag även en ytterligare blogg till som jag inte bloggade på länge.
 
Längesen var det..