Idag....

Idag spelar Frölunda mot Örebro..
Dit ska vi se på,
igår var Örebro på hemmaplan så vann Frölunda på bortaplan.
Nya tag om nån år istället.
För idag är det garanterat att Frölunda vinner..
Örebro har förlorat så mycket under denna säsong så långt kommer de inte upp
i kapp.
 
Ja det är klart att jag hejar på Örebro oavsett hur dåliga eller bra de är. :)
Medan karlen min hejar på Frölunda. :)
 
Vilka av de tror ni vinner idag? :)
 
 
Även om man inte är 100 % bra idag som alla dagar.
Febern går upp och ner hela tiden vilket som är jobbig..
Och sedan är jag i depressions period så inget är roligt längre känns det som
även om jag ska även med karlen ikväll på matchen mellan Frölunda och Örebro.
Ja, vi får väl se hur mycket folk kommer dit.
Ja så mycket folk blir jag helt utmattad dagen efter i några dagar  som alla gånger.
 
Som många vet, ni som inte vet så lider jag av socialfobi så gör saken inte bättre.
Ja som ni ser är mitt liv så fuckade..
Inget kul läsning här men so what..
 
Det är inte långt kvar dit tills vi åker till Branäs,
längtar efter att få åka på backarna samtidigt ser man inte framemot.
Sedan känns det nog bättre att jag stannar hemma av flera anledningar..
Gör jag en lista med anledningar att åka o stanna.
Så är listan lång på att stanna hemma.
Att åka är det bara för backarnas skull.
 
Ja, vi får väl la se hur det slutar..
 
Snart ska vi börja med middagen,
något lätt lagad mat blir det innan vi gör oss iordning och åker in till stan.
Må bästa vinna, även om det är solklart att Frölunda vinner :)
 
Ha en underbar lördag ni allihopa..