Ny vecka..

Ja helgen bestod bara av städningen,
inte hela helgen men i allafall gjorde jag/vi det igår och idag.
 
Även köpt skidlås,
så allt är klart vad som behövs..
 
Det tråkiga är att sambon hade krympt min underställ.
Så är det nu en dilemma.
Packade ner den ändå och se sedan hur jag gör :)
Det är inte första gång han krympte mina kläder.
Det var det värsta han gjorde då han o jag inte var tillsammans,
han och hans kompis torkade mina o väninnans kläder i torktumlaren,
ja ni kan sen gissa vad som hände.
Varenda plagg ...
 
Glada blev vi va?
Knappast, fick iallafall lite nya kläder av karlen. :)
Det hände för 19 år sen snart.
Jösses vad tiden går fort.
 
Från förra vecka kommer det upp lite bilder..
Skidhjälmar kan vi nu bocka av nu när vi har skaffat oss de..
Googles fick vi på köpet förra året när vi köpte slalomskidor o pjäxor etc.
 
Ja jag var med svärföräldrar till Arken ZOO i Frölunda och de köpte strumpor och täcke till
deras hund.
Provade på honom i butiken ;)
 
Ja idag var vi barnvakt i eftermiddagen..
Tyvärr ingen kaka fanns i burkar och hade inte ens bakat pepparkakor m.m.
då jag hade varit sjuk som mest före jul.
Kanske nästa jul :)
 
Ingen snö här..
Trist...
 
Ja det är inget som förvånar mig.
Inte ofta man ser snö här i västkusten ;)
 
Hoppas ni hade en underbar helg :)