... Viktminskning? ....

Får vä la testa uppdatera bloggen via mobilen då jag e rätt lat att sätta på datorn bara för att blogga lite :)
 
De sista dagar har man tagit lite shake.
Har haft en lång uppehåll från att gå ner i vikt.
I nästan 6 månader har jag ej gått upp mycket i vikt.
 
Det här månad är det 1 år sen jag vägde som mest runt 97 kg.
Ja sen har det gått ner under 90 kg. 
Idag vägde jag och trodde att jag skulle gå upp i vikt då jag har fått besök av tanten som varje månad.
Ja mens vad annars? :)
 
 
Men tji fick jag när jag vägde.
 
Vi får se hur länge motivation jag har..
När det är så mycket som hänt och händer.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, inte lätt när karlen min är hemma  :)
 
Kommer att skriva upp måttet m.m. någon dag .
 
Önskar er alla en trevlig helg...
Herbalife - Viktnedgång - WII U FIT