Veckan..

Ja förra veckan var det blandade känslor m.m.
Mycket som har hänt och en del kommer att hända.
 
Om det blir bra eller inte vet jag inte ännu.
Som många vet att jag tar en dag i taget.
Ja en dag i sänder och se vad dagar har att erbjuda.
 
Sen har man även inte varit inne och bloggat då
sambon hade bytt jobb i torsdags och började köra första dagen
i fredags kväll.
 
 
Lastade in mat m.m. medan jag satt kvar i lastbilen och var en aning trött.
Inte hade jag sovit sen på morgonen,
hade tänkt ta en tupplur innan vi skulle åka men jag hade en leverans
som skulle komma hit med min efterlängtade saken.
Schampoo :)
 
Kändes konstig att han hade slutat hos Lindstrands.
Så vemodigt men samtidigt ska Lindstrands börja med grus vilket
karlen inte kunde behärska då en del situationer kan vara besvärliga för de som inte hör.
Ja det hade inte varit ett lätt beslut för karlen.
 
Annars hade han varit kvar tror jag.
Ja det vet vi inte :)
 
Får hoppas att den karlen kör åt är bra.
 
 
Att vara vilse i värmland är lätt. Haha.
Märker att man är så dålig på att hitta någonstans i Värmland om det inte är längs på
E45 eller E18 ;)
 
Vilse i skogen? :)
 
 
Töckfors, Årjäng, Säffle stod det på körnings scheman.
Extra kund blev det till Billingsfors vilket han och chefen inte borde ha antagit.
Stressig mot slutet tanke på dygnvila.
Ja en lärdom har de 2 nu när karlen ej upplevt det förut :)
Vi kom fram iallafall till Gothenburg.
 
Kom fram på eftermiddagen mot kvällen under lördagen.
:) Ja trött var jag :)
 
Följde även med karlen igår till kusten.
Kungshamn, smögen och Lysekil.
Kungshamn och smögen verkar vara fint,
enda tråkig var att det var regn när vi kom till Kungshamn.
 
 
När vi kom hem runt halv 11 så satte karlen igång med att fylla i tidsrapport häftet.
Så längesen han gjorde på dessa,
ja när han jobbade åt Råda hade han sånt.
Han ska även fylla i Transpa nu på morgonen då han ska snart upp och jobba idag igen.
 
 
Nu på morgonen fick jag syn på mina Rhodron hade blomstrat.
Sent så här dags men äntligen :)
Även tittade solen in då och då även om mörka moln kan man se.
Det lär bli regn idag med?
 
 
Vaknade kl 06.00,
jag vet att jag sov kanske för lite.
I efter hand var det lika bra ;)
Jag läste inte hela sms igår från karlens morbror.
Ja ni som har Samsung och fått uppdatering så vet ni nu hur sms m.m. ser ut.
 
Jag kan inte skylla på tröttheten igår kväll för jag var ju inte trött.
I morse undrade jag att det var konstig att de ej kom kvart över 7 och tänkte va?
Så kollade jag igen sms och såg att man skulle trycka på läsa mer.
Ja det var från och med på onsdag.
:)
 
Ja lätt hänt men det kändes som om jag hade sovit ut.
Gissa om karlen blir glad att jag är ledig idag.
Men vi får väl se hur vi ska göra.
Om jag ska följa med upp till värmland eller vara hemma tanke på att Mjau är inte van att vara
ensam hemma när hon aldrig hade varit det.
Det verkar som vi kommer att skaffa 1 katt till.
Ja vi får se hur vi ska göra och sen vill jag inte ha vilken katt som helst.
Gärna långhårig vill jag ha.
 
Ja vi får se vad dagen har att erbjuda :)
 
Finns det någonstans där ute som har kattkullar så hör av er
så får man se om man är intresserad av dem eller inte. :)
Långhårig eller semilång är man främst intresserad av. :)
Helst en hane.
 
Sen beror det också på priset.
Är inte så rik men en kärleksfull o livslång hem kommer de få.
Även försäkra de och vaccinerad kommer de också va m.m.
Som mina alltid hade varit det.
 :)
 
Nu ska jag gå och väcka karlen och sen fixa maten att ta med på jobbet.
Vad det blir för matlåda vet jag inte än.
Något kall och enkel mat blir det ialf för honom :)
 
Önskar er alla en trevlig måndag :)
 
 
Kusten - Lindstrands - Ny jobb - Söker kattunge - Värmland