Fredag...

Solen tittar in igen idag.
Det är härlig när det ljusnar ute för varje dag.
Samtidigt är det inget man kan njuta för stunden.
 
Trött, orklös..
På dagarna när jag har varit själv har man tillbringat i sovrummet för det mesta.
Fasar att det är fredag idag då man är själv hemma.
Ja Casper lever ännu.
Idag är det så svårt och del av mig vill han ska få somna 
in.
Men ändå inte..
 
Hatar att inte kunna åka själv och låta honom somna in.
Hade jag kunnat hade jag nog gjort det.
Hatar att behöva ta beslut.
Hatar att vara hjälplös.
Hatar att det är fredag.. 
 
Nu vet man varför man hatar fredagen.
Nu när jag insåg att våra djur dog på en fredag.
 
Just idag är jag sugen på godis m.m.
Undrar om det finns någon hemkörning som kör ut de man är sugen på? 
Vet ni om det finns? 
I Gbg/Hisingen.
 
Ligger i sängen med en kopp kaffe medan katter sover.
Fast Mjau är en aning orolig.
En minsta rörelse från Casper kollar hon så fort på honom.
 
 
 
 
 
 
Önskar er alla en underbar helg 
& njut av solen ni