Fan..

Det är en jävlig känsla man har som man aldrig 
kommer att förlåta sig själv.
Några säger att jag gjorde det rätta.
 
Var de med inne?
Känner de mina ❤ bättre än mig?
 
Förlåt min älskade om jag hade tagit fel beslut
även om det var grmensam beslut tar jag det ändå 
på mig själv.
 
Nu är du snart hemma hos din bästa vän.
 
Ja man fick lite frågor av vissa, ja vissa kan vara korkade.
 
Som om jag grät/gråter?
VEM fan sörjer inte när man mister sina ❤? 
 
Var glad att jag har en katt kvar.
JO det är man det, det kvittar hur många eller inget man har?
 
Det är bara ett djur, inte en människa.
JASSÅ krävs det att det ska vara en människa?
De är del av ens liv som en del skaffar barn är de som barn.
 
Du borde komma över när du är van att någon dör.
JA? En del kommer över o en del krävs det en tid.
 
Ja finns lite mer korkade men orkar inte skriva ner varenda korkade så att man kokar ännu mer.
 
En av de anledning drar jag mig undan från allt och alla.
 
Och sen är det klart det finns de underbara som tänkt på mig/oss och förstår. ❤