Hjärtat smälte..

Dagen bjöd på sol.
 
Tänk er det visade 21 8, ja i skuggan förut idag på fm.
 
När karlen for till jobbet satte jag igång med gräsklippning.
Halva e klippt medan halvan var oklippt.
Klippte lite till tills karlens svägerska kom med lill grabben.
Var barnvakt i em och han blev hämtad för en stund sen.
 
När vi kom in så frågade han efter katten.
Jag sa att hon sov under bordet i terrassen.
Nej sa han den andra.
Blev ledsen inombord men visade ej.
Sa bara att han inte vart hemma.
Han pekade mot himlen om katten var där uppe nu.
Ja lilla grabb.
Undrar vad han kommer att undra hur kunde katten vara uppe i himlen när urnan har kommit?
Han blev lite tårögd och jag bara log och nickade.
 
Tänk er den lilla grabb är bara en 3 åring.
Han sa att han älskade katten.
Mitt hjärta smälte bara om du visste lill grabben min ❤
Jag bara log och nickade.
 
Nu när jag tänker på lillgrabben så kom tårar fram. 
❤😊
 
Ja Casper hade en stort bra tålamod när det gäller små barn.
Han kunde komma fram till dom även när små barn kunde vara jobbig.
Enda katt jag tillät barnen få vara nära då han var den katt man litade på.
Inte rev han, skulle han gjorde han aldrig med klorna.
 
Undrar om man någonsin får en sån katt igen?
 
Så är klippning allt klart nu för dagen.
Klipper igen i helgen så man slipper maskrosor och höga
växt.
 
Gissa om Mjau blev lycklig över att få komma ut idag efter att jag hade klippt klart halva trädgården.
 
Det känns så konstig att karlen återvände till jobbet efter 1 vecka.
Ja han skadade sig armen/handled * 
Han skulle prova jobba idag o se om han inte får mera ont av rc vagnar m.m.
 
Älskling, du är saknad ❤
 
Klippte till slut allt klart.
Skönt att slippa maskrosor för stunden.
 
Nu slappar jag innan jag fixar lite här inne även om det är för varmt att göra det nu.
 
Nytaget kort ,
 
Ja ni ser hur varmt vi har här inne.😉
Hoppas era dag hade varit bra.
 
 
Anonym

Så söt! Man blir varm i hjärtat.

Svar: Ja det blir man. ❤
Madilly