Med

tiden kanske jag en dag förlåter mig själv.
Men inte idag eller imorgon kommer jag göra det.
 
Idag är det första dag jag sov länge.
Idag är det första natt jag sov utan att vakna.
 
Men tårar rinner så fort jag vaknar.
Med tiden lär tårarna torkas.
Med tiden lär är det bara saknaden och minnena som är kvar.
 
Det är fortfarande jobbigt.
Igår kom man ut en stund och handlade lite.
 
Idag ska vi hem till karlens bror & co när vi har gjort oss i ordning då vi har pojkars presenter liggande sen 1 månad. 
Får hoppas att jag klarar av det och det tror jag att jag inte gråter vilket jag ej gör inför barnen.
 
Ska bara dit en stund då vi har en katt hemma som aldrig har varit ensam någon gång.
Utan henne eller någon djur hade jag säkert bara legat och sova bort dagarna.
 
Nu får jag se om jag överlever dagen..
När dagarna är lättare då ska jag ta itu med mitt liv.
Och få ordning på vardagen, gå ner i vikt igen m.m.
Ja listan är lång.
 
Hoppas ni får en underbar lördag.
Solen skulle titta in idag men ser bara moln..
Så får vi se senare på dagen.