God morgon...

I skrivande stund körs tvättmaskinen i gång,
karlen är på jobbet.
Skulle med han på jobbet, men jag vaknade inte och sen
måste jag ta medicinen och utföra ett test vilket som blir svårt att
följa med honom.
 
Ja tur att det går flera tåg..
De flesta morgonar får man besök av dessa söta ute i trädgården.
Om man saknar att ha kaniner, så är svaret åja mycket men kan inte ha kaniner just nu.
Även om man saknar att gosa med kaniner.
Där ute är det vilda kaniner.
Mest är det kaniner o inte harar ute här i område.
Chockade man var när man flyttade hit,
nu när man har bott här i 7 år så har man blivit van vid det ;)
 
Sist jag bloggade om inhalation m.m. 
Ja bara jag har dörren till sovrummet stängt då är det
inga fara att ha katten hemma.
 
Äger vi ens någon dörr? Enbart ytterdörrar och badrumsdörr ;)
Ja..
Om jag känner mig bättre vet jag faktiskt inte.
 
Det är ju väl likadan innan de vissa dagar är okej och vissa dagar kan man vara dålig.
Men märker att jag anstränger mig mera då jag hade blivit van.
Vet att det är inte bra.
 
Idag på morgonen ska sista kortisontabletter tas,
sen får man väl se.
Men skönt att slippa dessa tabletter tills vidare sen.
 
Vad händer det för er del under helgen?
 
Idag kommer karlen att sova antar jag och en liten mys stund blir det ikväll iallafall
med mat och film.
 
Imorgon är det farsdag så vi ska med svärföräldrar på bion..
Någon gång måste det vara första gång. :)
 
Nästa helg drar vi till Laxå då mamma min fyller 65 år.
Än har vi inte tänkt ut vad man ska ge henne i presenter..
Shit svårt är det iallafall men samtidigt är det mycket hon skulle behöva.
Ja vi får väl se sen vad som händer och sånt.
 
Många frågor man hade fått angående barnverkstaden m.m. 
Det kan jag skriva om det i nästa inlägg..
Ja det hade varit jobbig och sånt.
Så är det bäst man skriver ner i bloggen så slipper man skriva till
många och dessutom kan det bli fel när några brukar överdriva och säga fel till andra.
 
Så det kommer nästa inlägg om det om en stund iallafall innan jag ska dra och fixa vidare här hemma.
Igår var det mycket som röjdes och sen var vi till Aronsson en snabbt vistelse och lånade våtdammsugaren,
Får fixa det någon dag och även har jag lånat ångdammsugare av svärmor och så ska det köras någon dag här hemma.
 
Vinterkläder är framme, ingen jacka hittade man till mig.
Ja det får väl bli en ny sen om jag hittar en jag fattar tycke om.
:)
 
 
Önskar er alla en trevlig helg..