Trött..

Trött i själen..
Trött i kroppen..
Medan hjärnan går upp i varv.
 
Försökte igår och idag sova.
Bara en ynka timme fick jag sömn.
 
Hoppas jag får lite sömn sen.
Det kvittar hur länge bara jag får sova lite..
 
Man kan tro att jag hade tagit någon drog som gör mig hela mig gå helt upp i varv.
Det är bara tabletter som kan ge sömnsvårigheter.
Tur att det är bara i några dagar.
Sen får man hoppas på att man slipper de.
 
Nu hoppas man att de övriga inhalationer nu hjälper..
 
 
Men sorgsen är att vi kanske aldrig kan skaffa en hund 
vilket vi hade tänkt inom snar framtid.
Ksk när man har en större bostad men inte nu.
Det ksk går i några timmar men inte mer.
Inhalationer är inte billig det heller.
 
Idag frågade de mig om jag hade hund o ifall om man kunde lämna hunden hos någon i några dagar och se.
Nej vi har inte egen hund sen 5 år. Och det brukar ibland komma hit hund.
 
Till o med de övriga djur, men jag vill ej lämna min bitch till någon o jag vill inte det heller.
Så det vart nog lugnt.
Får se vad dom säger imorgon.
Ni kan vara lugnt att jag ej faktiskt skrev bitchen till dom.
Det är klart att jag skrev katten 😊
 
Ännu fler läkarbesök.
Lessnar..
Det tar visst aldrig slut 😊
 
Idag kom filmen på posten hem 
 
Ska kolla på den på fredag då är karlen ledig
( jobbar på lördag )..
Ska kolla på den då vi ska se på 2an som visar på bion på söndag med svärföräldrar.
 
Skulle ta kvällsbio men igår hade vi fullt upp och var hos läkaren m.m. 
Så imorse skulle vi boka.
Attans slutsålda och fanns bara kl 15.00. oj. 
Så vi bokade den tid efter att karlen hade frågat sina föräldrar ang kl 15.00.
 
Första gången ska man på bio med dom.
Passande film tanke på farsdagen.
Dessutom är det smygpreminär på söndag.
Tydligen ska många på bion nu på söndag 😁
 
Väntar på karlen ska komma hem fr jobbet och är egentligen sugen på att kolla på filmen.
Men bättre på fredag då karlen får varva ner innan läggdags inför lördagens jobb.
 
Karlen tar nog med sig käk hem om han nu inte glömmer eller bara jävlas med mig 😁
 
Hoppas ni kommer att sova gott inatt.
God natt Sverige var än ni är.