Tack

alla för gratulerationer igår.
Ja jag var hemma och firade inte förutom
svärföräldrar kom en stund på kvällen med blommor m.m.
på kaffe.
Ja fikabröd etc har vi aldrig hemma.
Inte ofta vi har hemma för då skulle karlen glufsa i sig allt.
 
Tack för blommor och pengar.. ❤
 
Ja karlen bokstavligen glömde totalt bort min födelsedag.
Vem bryr sig?
När man ändå inte firar födelsedag.
 
Gick ner 1.8 kg igår och sen blev man inte glad att jag gick upp 500 gram.
Och senare på dagen visade det 1.3 kg ner igen.
Ja det får man se hur länge det håller.
 
Efter allt med graviditet och hormoner m.m. hade gjort så att man gick upp.
Nu är det bara att börja om med vikten.
 
Tanten kom igår så jag slapp gynbesök m.m.
Jag ville sterilisera innan sommaren.
Så plussade det vilket vi inte hade trott.
Ja och efter MA så ville jag fortfarande steriliseras 
då jag inte orkar gå igenom igen.
 
Ja karlen gick inte på det och kurator ville ej jag skulle göra det om inte vi 2 är överrens m.m.
Så har jag nu varit snäll som ger det i några månader till vilket jag ej tror det kommer att hända då man är spänd m.m.
Inte kan man ha sex när man vill 
vid Ägglossning är det alltid något och ingen lugn o ro då.
Ja det går inte..
 
Först måste karlen bevisa för mig att han är villig att sluta röka m.m.
Så får vi se.
 
I skrivande stund tänds flera ljus här hemma medan jag kryper ner i soffan med min lilla bitch som ligger bredvid mig.
 
Medan det regnar där ute så det är skönt att vara inne och njuta av höstens mörker med tända ljus.
 
Idag tog jag in murgröna och bärrankor samt rosor.
Får se om de överlever inomhus under vinter när det är 
varmt inne hos oss. 😊
 
Frågor jag fick hur jag mår m.m.
Ja flesta dagar är så jobbiga även och nån dag är bra.
Orken och lusten har man inte lika mycket som förut.
Som om jag lever enbart för andra.
 
Ja vi får se om jag någonsin hittar tillbaka till mig själv.
Att kunna vara glad
Att kunna skratta
Att kunna få motivationer och ideer.
Att kunna ta itu med allt.
 
Tar en dag i taget och se vad dsgen har att erbjuda..
 
Inte minst vill jag ge en massa styrkekramar till
en familj som jag tänker ständigt mycket nu och förstår dom vad de nu genomgår.
De miste deras Leo.
Vi hade fött ungefär samtidigt om vi inte miste vår fast jag miste tidigare.
 
Nu tänker jag gå och ta en dusch och sen kolla på något inspelade program.
Kaffe eller någon varm dryck skulle sitta fint även om man är sugen på ett glas vin.
Men det är onsdag idag så 😊
 
Önskar er alla en underbar kväll. ❤