Blandade känslor..

Idag fyller karlen år.
Fast det är inte en bra dag som kommer.
 
Ja jag vet inte vad jag ska börja med att skriva om.
Det har hänt en hel del under de månader.
 
Hade fått meddelande via sms, pm m.m. om något allvarligt hade hänt med mig.
Klart svarade jag att allt var bra med mig.
 
Ja jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna förklara eller något.
Mitt i allt hade man inte kunnat smälta in.
 
Det kom som en överraskning för oss som vi knappt kunde tro med egna ögon.
Men nu är det inget hemlighet längre då det slutar här och nu.
Det var få som visste om det.
 
 
Ja jag var gravid.
Ska på vul/ul idag om några timmar.
Anledning till att jag skrev att jag var.
Ja jag är säkert på att vi mister det här gången med.
Vi har aldrig någonsin haft tur.
Vilket vi hade inte kunnat glädjat åt graviditet för vi visste det kunde hända.
Ja det kommer att visas att allt eller hälften är borta.
 
Mitt i allt har det varit jobbig det med.
Knölen på ena bröst 
Så mycket blodprover m.m 
Hade börjat hata sjukhus m.m. 
bara för en massa blodprover man hade gett.
 
Ja domedagen är här.
Ingen bra dag.
Hade velat ha en tid på en annan dag.
Men när man ej hade mått bra hela veckan då 
måste man dit idag om några timmar.
 
Ja nu vet ni varför jag hade varit off och varför det inte var mycket bilder på mig under de månader.
 
Ligger i sängen sömnlös.
2a natt man inte ens kan sova.
 
 
God natt var än ni är... ❤