Dagar..

går & går.
Dagar som gått.
medan livet stannar för stunden.
 
I ensamheten kommer tårar fram.
I ensamheten kommer tankarna fram.
I ensamheten är det mörkt och kallt.
I ensamheten kommer förtvivlan fram 
I ensamheten..
I ensamheten kommer sorgen fram..
 
Livet är så skört.
Drömmar är så skört.
 
De krossas lätt.
 
Enda jag vet att jag aldrig lär förlåta mig själv.
Enda jag vet att lyckan försvinner lätt.
 
Mannen i mitt liv är den som håller mig kvar vid liv.
När jag ej orkar mer är det han som håller mig kvar vid liv.
 
Döden är inget man fruktar för,
ständig tänker jag på det.
Men jag kan inte då mannen i mitt liv håller mig kvar vid liv.
 
Ja det är min kärlek, livslinan, bästa vän, livskamrat,
mannen i mitt liv som håller mig kvar vid liv.
Älskar honom mer än själva livet ändå till månen & tillbaka.
❤❤❤❤