En

regnig dag som denna dag kan vara skönt att bara ligga och slappa..
 
Det är så långt dit tills man får svaret..
Ja de tog prover, mer än en prov 🙈
Ja det kändes..
Sen gick det över tills mot kvällen värkade det.
Det kommer att gå över..
 
Sen var det klart och äntligen kom man därifrån fast med en massa funderingar m.m. 
Efter de tog vävnadsprover klart gick vi in till läkarens rum innan man åkte hem, så sa läkaren att vi får se på svaret vad för prover kommer att visa sig så man vet vad vi kommer att sättas igång.
 
Jag blev inställd fast jag hade varit beredd på allt som kan vara dålig.
Blev totalt typ ????
Så det ska hända något som behandling eller något som ska ske??
 
Kunde inte få ut några ord och sa att jag inte hade några frågor.
Så väntan är lång tills man blir inkallad..
Så man går runt hemma i ovisshet.
 
Inget nytt när det gäller mig.
Så dagarna kommer att gå sakta...
 
Idag hade jag tänkt göra lite nytta men de funkar inte så man får skippa tills karlen fixar ena när han är hemma 😊
Blir nog bara soffhäng och stirra på väggar.
Nej då, surfande får det bli 😊